plate carrier

max hendriks

Well-Known Member
5 dec 2017
48
3
Trophies
6
Hoi allen,

Ik had een plate carrier gekocht bij qtac de valken tactical 2. Nadat deze had gepast in de winkel(de laaste) kwam ik er achter dat hiervan al een strap kapot was. dus had qtac me beloofd nieuwe te bestellen bij de leverancier en zou ik die binnen een week thuis hebben.
Alleen vandaag kreeg ik een mailtje dat het niet meer op voorraad komt en dat ik men geld terug kreeg.

Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe plate carrier. Iemand iedeen? het liefste een lightweight voor cqb in het zwart of tan zonder camo.

iemand ideeen?
 
Inderdaad , men doet soms wat lacherig over die 8fields maar ik heb de mijne al 3 jaar , tuurlijk je kan een Warrior plate carrier kopen voor +- 200 euro kopen , en hij zal best lekker zitten maar dat zit de 8 field eigenlijk ook .

En zeg nu eerlijk hoe vaak draag je hem , maar ja tis een hobby net wat je er voor over hebt .

Robin
 
Harstikke bedankt voor jullie advies. na aanraden van qtac ben ik voor de invader gear combo deal gegaan. heb hem helemaal op maat gemaakt en de hoognodige pouches gebruikt en hij blijft lekker licht
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Mooi spul en dat invader gear is wat prijs betreft ook redelijk te noemen .
 
Zelf ook invader gear plate carrier aangeschaft (bij com-bat) mooi ding echter hadden ze mij wel mogen adviseren ook dummy plates te kopen omdat dan de plate carrier zelf mooier in model zit vind ik (nu dus opzoek naar goede dummy’s )
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Heb er nog 2 dummy plates liggen ik gebruik ze niet mocht je ze willen hebben stuur ik ze op hier verstoffen ze maar .
 
  • Leuk
Waarderingen: Kaladorn
:) iig ook bedankt boomsmurf. Maar laten we nu weer ontopic blijven zodat Max antwoorden op zijn vraag krijgt. Wou niet zijn thread hijacken :)
 
Iemand iedeen? het liefste een lightweight voor cqb in het zwart of tan zonder camo. Iemand ideeen?

Ik maak zelf gebruik van de Condor Sentry, voor CQB ideaal en voldoet zeker aan de wens "lightweight".

s-l300.jpg


Ben er zelf super tevreden over. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: max hendriks en Robin2k7