Ok ga ik daar eens kijken thanksBij de goede (en dus ook prijzigere) merken wel
De maten zijn de maten van de plaat die in je plate carrier zit, dus niet perse je eigen maat, hoewel het wel redelijk matched
Ik heb kleding maat 56 ben 1.86 en 105 kiloheb ooit eens gemaild met Warrior Assault over de maten van hun DCS plate carrier. Deze is in M en L beschikbaar. Deze maten hebben puur betrekking op afmetingen van de carrier (cumberband). Voor M=86-107cm en L=102-120cm. De afmetingen van de platen zijn hetzelfde...
kortom denk dat @Olivier Duijvesteijn met een kleding rolmaat aan de slag mag. Daarmee kun je bij het desbetreffende merk, de juiste maat uitzoeken. Let wel, dat alle maten anders dan super gangbaar, slecht te vinden zijn.
Ga ik kijken!Gearpoint heeft goeie deals op tasmanian tiger pr's vandaag.
Agilitegear.com heeft ook een goeie aanbieding op hun k5 plate carrier, maar dat is wel een maatje duurder
Ga ik naar kijken thanks!Mocht je een grote maat zoeken, dan kan ik je de Invader Gear Mod carrier aanraden. Ikzelf ben 2.01 en Bourgondisch aangelegd, en deze carrier is zelfs zo te verstellen dat die bij mij goed zit.
Staan regelmatig ook op airsoftmarkt en zijn in verschillende kleuren te krijgen.