@gambit tot slot ben ik nog even nieuwsgierig of iemand weet welke sancties erop staan als je ze later weer terug hangt aan de muur. ze zeiden wel iets over in beslag nemen en de nabv informeren, dan is het einde hobby, er zijn ergere dingen. of krijg je dan een mega boete of erger ? kan wel de politie vragen maar tja dan maak je slapende honden wakker.
@gambit k heb geen plaats of geld voor een grote dure wapenkluis.
2. Opslag airsoftapparaten.
Alle leden dienen airsoft apparaten, indien deze niet direct in gebruik zijn, op te slaan in deugdelijk in beginselstationaire opslag met sluitwerk. In alle overige gevallen beslist het bestuur.
Dit klopt, inderdaad. Er wordt denk ik momenteel meer in problemen gedacht, dan ik oplossingen.Er staat niets over een cetificering of kwaliteit. Ik gebruik ook gewoon een blikken cheap ding van de IKEA. Er zit een slot op, hij ligt niet voor het grijpen. En hij zit vast gemaakt aan stellingen er naast, dus ook stationair.
Het was ook geen controle op de daadwerkelijke airsoft spullen maar zoals ik al zei, had een kapot achterlicht.Heel eerlijk verdenk ik dat ze wel weten waarom jij zo vroeg weg gaat. Balls is nou eenmaal een bekend veld, lijkt me sterk dat de politie daar niet vanaf weet. ik moet wel zeggen dat ik nog nooit politie controles ofzoiets heb gezien rond airsoft velden.