3 mrt 2018
3
2
Trophies
2
Privet kameraden,

Mijn naam is Gragov en ik ben een Russiche FSB & Spetsnaz fanaat.
Ik word dit jaar 18 en kan dus vanaf dan legitiem airsoften en replica's kopen.

Ik ben op dit forum terechtgekomen omdat ik een paar 'protips' nodig heb van mensen die de sport al langer beoefenen.
Het liefst zou ik toch voor een AK 74 replica gaan. Wat zijn de goede merken op dit gebied en wat raden jullie mij aan? Een outfit heb ik al wel bij elkaar.

bol'shoye spasibo, Gragov
ik zie jullie wel weer op de forums ;)
 
Welkom op het forum, afhankelijk van je budget, (van laag naar hoog), CYMA, E&L/LCT en Realsword. Dat zijn toch wel de betere in elk segment.
 
Welkom :)

Zoals genoemd kun je niet misgaan met LCT en E&L.

Wat voor een 74 wil je gaan? Ik heb zelf een 74N en die is na een paar jaren nog zo goed als nieuw. De nodige wear & tear hou je en staat na mijn mening ook gewoon mooi.

Wellicht tot op het veld.
 
Privjet Tovarische!

Heb zelf een E&L AKSU, ben er erg blij mee. Verder sluit ik mij aan bij wat boven gezegd is ^^
 
Welkom in het rijk der bedreigde (airsoft) diersoorten haha. Ach valt wel mee, maar als russofter ben je zeker een minderheid. Qua merken voor aan ak74(m?) kan je van goedkoopst naar duurst het best kijken bij cyma, lct of e&l. Ikzelf prefereer een cyma voor budget, of lct voor de deluxere replica's. Realsword is (een van) de beste, maar dat zijn chinese ak's in 7.62*39mm. Niet wat je zoekt dus. Ik zou voor de beste prijzen op lct ak's kijken bij https://www.fire-support.co.uk/product/lct-lck74-nv-airsoft-gun-aeg en https://www.airsoft-entrepot.fr/all-catalog/repliques/ar-lmg-dmr/aeg/lct-lck74mn-nv-ver-2016.html .
 
Welkom! Ik speel zelf met een Forcecore Armament AK. Dit is een inner van E&L met een outer van FC zelf. Daarom wordt dit ook wel de E&L gen 1,5 genoemd. Ik ben er tot nu toe erg blij mee!
 
Welkom Welkom!! Je leest wel dat Russofters in de minderheid zijn, maar als ik zo over het forum lees zijn het er toch een hoop!!

Misschien tot snel een keer op het veld!
 
Welkom ik ben ook nog 17 maar bijna 18 en ook heb ik mijn gear al ready;):D
 
Welkom in deze super sport en op ons forum.
Russofters genoeg op dit forum om je op weg te helpen met raad en daad.
Maar ook de westers georienteerde spelers zullen je waar mogelijk bijstaan.
Dus vraagt en gij zult antwoord krijgen. ;)
 
Welkom op het forum! ..Man, man.. Russofters lijken de nieuwe Airsoft Snipers te worden! ;-)