Privet, tovarishi!

Foodie88

Well-Known Member
23 aug 2016
431
233
Trophies
16
Privet!

Een nieuwe Rus-softer meldt zich aan! Ik ben Foodie, 26 jaar en heb mijn eerste skirm gehad tijdens de introductiedag in Ulicoten. Meteen verknocht en inmiddels de trotse eigenaar van een E&L AKS74, een STTi MK23 en een KWC Blackwater 1911 R2..

Qua uitrusting redelijk op de Russische toer met Digi flora KLMK broek en pak en M22 Tarzan vest in OD. Mijn gearset is nu redelijk compleet met bril, lower facemask en nog een holster om een sidearm in mee te nemen. Ik weet dat de pistolen niet Russisch zijn maar ik vind een TT33 lelijk en ik heb geen goede dingen gelezen over de Makarov GBBs :(. En stiekem toch wel verliefd op 1911's..

Aankomende zondag zou ik graag naar CQB City in Arnhem willen gaan - hiervoor heb ik ook een topic in het subforum Skirms geplaatst. Als er nog meer geïnteresseerden zijn, zou ik jullie graag willen verwijzen naar dat topic!

Dasvidaniya,
Foodie

Privyet comrade! Hier nog een russofter! Het is goed te zien dat er weer een AK-fanaat bijgekomen is op het forum :D
Met E&L heb je gelijk een hele goede replica in handen (mijne schoot out of the box 62m) en je gaat er nog jaren plezier aan hebben.
Deze maand zit ik helaas helemaal vol in de weekends, maar daarna ga je maar lekker een keer mee ^^

• Leuk
Waarderingen: Foodie88
Hey ChaoSState! Cool, ik ga graag eens mee. Kom je hier uit de omgeving? Ik ga zelf vaak naar AirsoftCenter in Westervoort voor onderhoud en gear, wellicht kom jij daar ook wel eens. Ik heb mijn E&L nog niet buiten CQB kunnen gebruiken maar ik vertrouw dat ding wel, denk dat de range wel OK is. 62m is stock echt een boel, wtf!

Ik wilde ook direct een 'goede' replica kopen i.p.v. een ding dat na een paar skirms al niet meer voldoet of kapot gaat, dan wordt goedkoop toch duurkoop.

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Privet!

Welkom, goeie keuze voor primary .. jammer van die secondary :p
Wie weet tot op het veld!

• Leuk
Privet, en welkom mede rus-softer. Zoals ChaoSState al mooi verwoorde heb je inderdaad een prima replica gekocht. Ook mijn eerste replica was een E&L ( AK74N ). Ik heb wel een TT33 :D , maar kan begrijpen dat je de vorm niet echt aan staat. Ik vindt het zelf wel een mooi apparaat, maar gelukkig mag iedereen zelf kiezen. Anders wordt het ook zo saai!

Er zijn steeds meer Russofter skirms. De 11e gaan we bijvoorbeeld met zo'n 50 russofters Amerikanen te lijf bij OTAH. ( Deze skirm zit nu al wel vol )

We zien elkaar vast wel eens op het veld!

Poka :)

• Leuk
Hoi Strelok en Stey, bedankt voor de reacties!

Tja, ik kan gewoon niet wennen aan de vorm van de TT33. Het ding ziet er ook uit alsof hij niet fijn in de hand ligt - tenminste, dat idee krijg ik als er een foto van zie. De Makarov vind ik wel mooi maar ik zag een filmpje van Red Wolf waarin ze niet zo heel positief waren. Hebben jullie er ervaring mee?

Voor mijn 1911 heb ik nieuwe grips besteld (Pachmayr American Legend), zodra ik deze binnen heb zal ik eens een foto maken van mijn replica's. Die zal ik dan toevoegen aan dit topic.

салют, русские друзья!

@Foodie88 ik kom ook regelmatig in Westervoort, mn E&L ligt daar nu voor reparatie. Hele aardige gasten daar!
Ik kom zelf uit Wageningen en in oktober/november ben ik ook vaker bij CQB city te vinden ivm team trainingen.

@Strelok heeft een TT33 ... ikzelf heb een Makarov (PMM). Makarov ligt heerlijk in de hand, maar ik heb kleine handjes.

Pure smaakkwestie denk ik dan, wat betreft de TT33. Het is een vrij lomp ding maar ik houd er wel van :)
Ik vind hem prima vasthouden, maar voor ieder wat wils.

@Foodie88 ik kom ook regelmatig in Westervoort, mn E&L ligt daar nu voor reparatie. Hele aardige gasten daar!

Cool, vind het inderdaad ook een erg goede zaak. Relaxte aardige gasten met kennis van zaken en zijn niet te beroerd een nieuwe airsofter op weg te helpen. Zal er vanavond ook weer naartoe gaan om een lekkend 1911 magazijn te laten fixen en een nieuwe set goggles op te halen.

Welkom dude!! Erg leuk om te zien dat onze introdag je geholpen heeft ^_^

Ondertussen ook awesome dat er nog een rus softer bij is :D

Ooit zou ik nog wel een ak willen van e&l, echt brute apparaten, goeie keuze dus :D

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Welkom dude!! Erg leuk om te zien dat onze introdag je geholpen heeft ^_^

Ondertussen ook awesome dat er nog een rus softer bij is :D

Ooit zou ik nog wel een ak willen van e&l, echt brute apparaten, goeie keuze dus :D

Thanks Jan! Leuk om je te spreken tijdens de introdag ook (ik ben die dude die zei dat hij Jorg kent!). Super organisatie door de mensen van ACN. E&L is inderdaad super en al veel lovende reacties gehad dat ik dat heb gekozen als mijn eerste replica!

• Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom!
Dikke replicas heb je! Zag in een ander topic ook je nieuwe grips op de 1911, erg dik!
Zelf ben ik geen russofter maar heb wel een E&L AK en daarnaast ook een 1911 haha.
Ik kom je vast een keer tegen op het veld.

Thanks dedokterd! Ja, hoewel een 1911 geen Russisch ding is, vond ik hem te vet om te laten liggen :) Ik heb hem gekocht van een andere forumgebruiker en vervolgens die Pachmayr American Legend grips erop gezet.

Inderdaad, we komen elkaar vast nog eens tegen!