18 november 2018: An update too far
Alternatieve titel: Ooit het gevoel te ver te zijn gegaan?
B.N.O: JG Mp5, velites G-II, jg skorpion, Stti mk23, TM hicapa 5.1, We makarov
B.N.O: Daytona lct aks 74U, E&L MPI 74/47, realsword type 56, tweemaal Dragon DG 47, Classic army slr 105/ ak 74
Specna arms
SA-C03 CORE, ics m4a1, vfc hk417 dmr, vfc hk416D, ics m16. a&k lr300
Realsword Dragunov
Ik niet.
Nouja, ik heb zeer mogelijk iets teveel zitten kopen de laatste tijd. Mijn m4 collectie staat op het punten mijn a collectie te overstijgen. Dat is het moment waarop sterk ingrijpen nodig is. Dus enkele m4's gaan weg. Waaronder de specna arms core m4 die ik recentelijk heb gereviewed. Deze ga ik nog even houden voor 1 skirm voor de praktische ervaring.
De grote aanwinsten deze update waren de ics modellen en de hk set. De ics modellen zijn erg leuk. Split gearbox is zo ongelovelijk fijn om aan te werken. Het blijf indrukwekkend dat ics hier redelijke ingrijpende veranderingen aan de gearbox shell heeft gemaakt zonder dat de interne onderdelen zijn aangepast.
De HK's zijn echt kunstwerken. VFC maakt qua externals de beste 416/417's op de markt. De 416D is er een die ik ook al eerder in mijn collectie had. Maar de koper had hem weer te koop gezet, waarop ik het niet kon laten deze weer terug te kopen. Slecht Maffo, slecht, Dit was trouwens puur omdat ik er nog een vervangende nieuwe generatie vfc gearbox voor had liggen, in mijn verdediging.
De VFC 417 is echt super vet. Geheel geupgrade met de sniper conversion kit extern en diverse upgrades intern. Het is een waardige companion voor de svd. Nu nog een keer met een vriend sniper team spelen tijdens een skirm haha.