Ik zat net een filmpje te kijken over de nieuwe i5 gearbox van G&P.
Dit is een vernieuwd V2 gearbox design, dus toen rees bij mij de vraag.....
aangezien het altijd een pain in the ass is om "even snel" je spring te veranderen bij een normale V2 gearbox, zou het mogelijk zijn om bij je standaard V2 dezelfde cutout te maken die ze bij de i5 toegepast hebben?
Het zou wel een hoop werk schelen als je alleen je upper hoeft te verwijderen en dan je spring kan wisselen.
In mijn infantiele gedachtenwijze zou dit als een tiet moeten kunnen werken, maar wat denken de "deskundigen" hiervan?
*keeping my fingers crossed*
Dit is een vernieuwd V2 gearbox design, dus toen rees bij mij de vraag.....
aangezien het altijd een pain in the ass is om "even snel" je spring te veranderen bij een normale V2 gearbox, zou het mogelijk zijn om bij je standaard V2 dezelfde cutout te maken die ze bij de i5 toegepast hebben?
Het zou wel een hoop werk schelen als je alleen je upper hoeft te verwijderen en dan je spring kan wisselen.
In mijn infantiele gedachtenwijze zou dit als een tiet moeten kunnen werken, maar wat denken de "deskundigen" hiervan?
*keeping my fingers crossed*