R hop ?

  • Onderwerp starter Robin2k7
  • Startdatum
NECROMANCER SKILLS ENABLED!

Hoe staat het hier inmiddels mee? Ik ben nu ook aan het inlezen in r-hop en barrel lapping. Heb op internet al een site gevonden die alles voor je doet, maar als de r-hop inmiddels vanwege installatie tooltjes geen hassle meer is, hoef ik alleen maar een gelapte barrel te regelen en daar zelf r-hop op te knallen bijvoorbeeld :D
 
Zelf ben ik overgestapt op S hop (sugru) het resultaat van R hop was te wisselend , heb nou niet bepaald een vaste hand dat helpt ook niet . :confused:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
even een kleine bump.

ik ben op zoek naar wat siliconen slang om zelf te gaan prutsen met R hop
maar ik weet niet zeker of ik het juiste heb

ik heb tot nu toe siliconen slang gevonden van 6x8 mm met een hardheid van 60° Shore (A) maar is dit wel de juiste ?
en Vitryl transparante siliconen slang maar ik kan ik helemaal geen hardheid voor vinden.

is een van deze 2 de juiste ? of weet iemand anders misschien de juiste soort slang voor een 1.7J DMR met .36 bbs ?



Groeten Rens
 
even een kleine bump.

ik ben op zoek naar wat siliconen slang om zelf te gaan prutsen met R hop
maar ik weet niet zeker of ik het juiste heb

ik heb tot nu toe siliconen slang gevonden van 6x8 mm met een hardheid van 60° Shore (A) maar is dit wel de juiste ?
en Vitryl transparante siliconen slang maar ik kan ik helemaal geen hardheid voor vinden.

is een van deze 2 de juiste ? of weet iemand anders misschien de juiste soort slang voor een 1.7J DMR met .36 bbs ?



Groeten Rens

Ik heb een aantal teamgenootjes die hebben zelf R-hop patches gemaakt met: https://sugru.com/ zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar ze zijn er goed over te spreken!
 
ja deze optie heb ik ook voorbij zien komen maar ik kreeg de indruk dat de levens duur wat aan de korte kant was ?

Ligt eraan, maar de meeste hebben inderdaad een niet super lange levensduur. Goed gemaakte S-hop, niet R-hop, houdt het wel wat bbs vol, maar ik denk dat het oefenen met een R-hop uiteindelijk wel het voordeel heeft.
 
Ligt eraan, maar de meeste hebben inderdaad een niet super lange levensduur. Goed gemaakte S-hop, niet R-hop, houdt het wel wat bbs vol, maar ik denk dat het oefenen met een R-hop uiteindelijk wel het voordeel heeft.

dan ga ik daar mee aan de slag!
slang beelk aardig makelijk gewoon de link volgen onder aan een tutorial film......
 
Terug
Bovenaan