Raadvanstate uitspraak 26 April 2023

Wel een heel summiere post zo.
Waar gaat je linkje over? Waarom zouden we dit moeten lezen.

Maw iets meer moeite om een discussie te starten mag wel..

Lees het eerst dan volgt er wellicht een discussie , ik kwam het tegen op een forum , was gewoon een nieuwtje , maar ja dit forum is al jaren zo dood als een pier , en natuurlijk is er een reactie van de moderator met gelijk een waarde oordeel.

Wat een azijnpissers zeg ....
 
Joh, stel je niet zo aan.

Een linkdump is summier, zeker zonder context of wat dan ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix
Al sinds jaar en dag zo , komt er nieuws wat de heren niet bevalt dan springen ze ineens op vanuit hun gierput .

En raar hè dat het forum al practisch dood is , de meeste mensen hebben hier geen zin meer in op wat trollen na .

Hoe anders was dat in het begin met Jan .
 
Flikker effe op met je censuur zielig mannetje .

Censuur? Hoe dan? Je post staat er gewoon nog, jij kunt nog posten. Er wordt je geen strobreed in de weg gelegd.. dus censuur is ver te zoeken, makker.

Het enige wat ik opmerk is dat een linkdump, alleen een kale link, zonder enige uitleg in een post weinig tot helemaal toevoegt.

Verder schijnen we allemaal volwassen mensen te zijn, maar daar geef jij weinig blijk van zo.
 
Je hoeft maar iets te posten dat de heren onwelgevallig over komen en je krijgt gelijk commentaar , zo werkt een normaal forum niet .
 
Je hoeft maar iets te posten dat de heren onwelgevallig over komen en je krijgt gelijk commentaar , zo werkt een normaal forum niet .

Reacties zoals die van jou horen ook zeker niet op een forum.

En dit is ook niet de eerste keer dat je zo los gaat en je zo ''volwassen'' gedraagt.
Als je zo denkt over het forum, staat het je vrij je account te verwijderen en hier nooit meer terug te keren hoor.
Je aanwezigheid hier is als het goed is vrijwillig, bevalt het niet? wat doe je hier dan nog? Keyboard warrior:rolleyes:
 
Kijk dat bedoel ik dezelfde poppen met hetzelfde commentaar, en oh oh wat word het woord volwassenen weer graag gebruikt .

Droeftoeters zijn jullie zal wel iets van deze tijd zijn .

Zou jullie graag eens in het echt spreken , vraag me af of we dan nog dezelfde toestanden hebben.

Robin
 
Interessante update


Er word Onder andere wel genoemd dat er nog wat verplichtingen volgende en er word ook aangegeven om nog even af te wachten omdat het eventueel nog opnieuw beroep op moet worden gedaan etc

Dus dat ga ik Dan ook doen

Kijk dat bedoel ik dezelfde poppen met hetzelfde commentaar

Wellicht een kijk van een andere toeschouwer als u dat liever heeft

Het ontgaat namelijk Niet dat uw gedrag na het dumpen van de link de aandacht ontneemt van wat u ons probeerde te laten lezen

Wel een heel summiere post zo.
Waar gaat je linkje over? Waarom zouden we dit moeten lezen.

Maw iets meer moeite om een discussie te starten mag wel..

Vind dit zelf een hele normale vraag om te stellen als u inderdaad and het linkdumpen bent zonder toelichting

maar ja dit forum is al jaren zo dood als een pier , en natuurlijk is er een reactie van de moderator met gelijk een waarde oordeel.

Wat een azijnpissers zeg ....

Om Dan meteen met een negative reactie erop te reageren waarin u het forum en de moderator zomaar beledigd, valse beschuldigingen over censuur terwijl alles van u nog steeds zichtbaar is

Dit terwijl u blijft doorgaan met linkdumpen en uitschelden

zo werkt een normaal forum niet .

Ik hoop dat u zelf ook door heeft dat dat dus Niet normaal is

:)

Ik hoop dat u wat heeft gehad aan de blik van een andere "poppetje" zoals u de mensen noemt, en verder blijft ik hier ook graag buiten

Zou jullie graag eens in het echt spreken , vraag me af of we dan nog dezelfde toestanden hebben.

Robin

Wel belangrijk punt : laten we vooral geen mensen bedreigen met ze fysiek te benaderen na zon gesprek (ik hoop teminste dat het over is)
 
Om de discussie dan toch maar op gang te brengen en om weer on-topic te komen..

Zijn er mensen die iets vinden van de geposte uitspraak?
Zou dit veranderingen te weeg brengen voor de airsoft sport, is dat een goede ontwikkeling of juist niet?

Wat vind je zelf van deze ontwikkeling @Trooper ?

Persoonlijk heb ik te weinig verstand van de wet W&M om hier het gevolg van in te kunnen schatten, maar ik ben wel benieuwd wat het teweeg brengt en of dit in de toekomst de uitvoering van de sport zal veranderen.
 
Interessante update



Er word Onder andere wel genoemd dat er nog wat verplichtingen volgende en er word ook aangegeven om nog even af te wachten omdat het eventueel nog opnieuw beroep op moet worden gedaan etc

Dus dat ga ik Dan ook doen



Wellicht een kijk van een andere toeschouwer als u dat liever heeft

Het ontgaat namelijk Niet dat uw gedrag na het dumpen van de link de aandacht ontneemt van wat u ons probeerde te laten lezen



Vind dit zelf een hele normale vraag om te stellen als u inderdaad and het linkdumpen bent zonder toelichting



Om Dan meteen met een negative reactie erop te reageren waarin u het forum en de moderator zomaar beledigd, valse beschuldigingen over censuur terwijl alles van u nog steeds zichtbaar is

Dit terwijl u blijft doorgaan met linkdumpen en uitschelden



Ik hoop dat u zelf ook door heeft dat dat dus Niet normaal is

:)

Ik hoop dat u wat heeft gehad aan de blik van een andere "poppetje" zoals u de mensen noemt, en verder blijft ik hier ook graag buiten



Wel belangrijk punt : laten we vooral geen mensen bedreigen met ze fysiek te benaderen na zon gesprek (ik hoop teminste dat het over is)

Uhm bedreigen ? Ook weer zo'n drieste uitspraak , als je mensen persoonlijk spreekt hangt er al snel een beter atmosfeertje thats all .
 
Laatst bewerkt:
Mijn excuses voor het terugkomen op dit off-topic gedeelte maar er schijnt een misverstand te zijn

Uhm bedreigen ? Ook weer zo'n drieste uitspraak , als je mensen persoonlijk spreekt hangt er al snel een beter atmosfeertje thats all .

Verder mogen jullie je afvragen waarom niemand dit trieste zooitje meer bezoekt .

Moraalriddertjes in het kwadraat

De ballen

Ik lees dat u zegt dat u het goed bedoelde toen u noemde dat u ze in het echt wou tegenkomen. Mijn excuses dat had ik er helemaal Niet uit gehaald

Een beter atmosfeertje is zeker te gebruiken wanneer iemand aan de lopende band meerdere mensen loopt uit te schelden

Goed dat u het zo hebt kunnen toelichten het zou jammer zijn als uw bedoelingen verkeerd overkwamen
 
  • Leuk
Waarderingen: Trooper
Hoewel ik het zelf Liever afwacht zoals een van de twee artikelen voorsteld kan ik wel helpen het weer de on-topic richting in te duwen

Om de discussie dan toch maar op gang te brengen en om weer on-topic te komen..

Zijn er mensen die iets vinden van de geposte uitspraak?
Zou dit veranderingen te weeg brengen voor de airsoft sport, is dat een goede ontwikkeling of juist niet?

Wat vind je zelf van deze ontwikkeling @Trooper ?

Persoonlijk heb ik te weinig verstand van de wet W&M om hier het gevolg van in te kunnen schatten, maar ik ben wel benieuwd wat het teweeg brengt en of dit in de toekomst de uitvoering van de sport zal veranderen.

Voor verzamelaars die Niet de 4 disciplines van airsoft beoefenen op locaties zal het mogelijk schelen maar zoals in het artikel ook werd moet de heer nog overige instructies en verplichtingen afwachten voor zijn vrijstelling

En als je de 4 disciplines wilt beoefenen Dan Heb je in de huidige situatie veel locaties die naar je NABV zullen vragen Al denk ik dat het minder een problem is op de schietbanen Dan bij de skirm velden

Dat is mijn interpretatie in dat aspect en Dan laat ik nu weer het woord aan andere die erover willen praten
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Overigens ben niet anti NABV , zelf geen behoefte om mijn replicas op een andere manier in huis te mogen hebben .

Ga regelmatig naar Geldermalsen NABV centrum .


Was een persoon die had problemen met zijn gbb apparaat en iemand van de organisatie daar haalde werkelijk zijn hele gun uit elkaar en hij werkte weer , was ie toch zo'n 20 min mee bezig .

Dat soort dingen en zie veel positieve input van die kant .

Met andere woorden ik blijf gewoon fijn lid .

Wat niet zo goed is denk ik is een alleenheerschappij voor het airsoft gebeuren hier in Nederland .

Dus dat er andere mogelijkheden straks bestaan straks om deze hobby uit te oefenen tja waarom niet .

Robin