Wel een heel summiere post zo.
Waar gaat je linkje over? Waarom zouden we dit moeten lezen.
Maw iets meer moeite om een discussie te starten mag wel..
Joh, stel je niet zo aan.
Een linkdump is summier, zeker zonder context of wat dan ook.
Flikker effe op met je censuur zielig mannetje .
Je hoeft maar iets te posten dat de heren onwelgevallig over komen en je krijgt gelijk commentaar , zo werkt een normaal forum niet .
Kijk dat bedoel ik dezelfde poppen met hetzelfde commentaar
Wel een heel summiere post zo.
Waar gaat je linkje over? Waarom zouden we dit moeten lezen.
Maw iets meer moeite om een discussie te starten mag wel..
maar ja dit forum is al jaren zo dood als een pier , en natuurlijk is er een reactie van de moderator met gelijk een waarde oordeel.
Wat een azijnpissers zeg ....
zo werkt een normaal forum niet .
Zou jullie graag eens in het echt spreken , vraag me af of we dan nog dezelfde toestanden hebben.
Robin
Interessante update
Er word Onder andere wel genoemd dat er nog wat verplichtingen volgende en er word ook aangegeven om nog even af te wachten omdat het eventueel nog opnieuw beroep op moet worden gedaan etc
Dus dat ga ik Dan ook doen
Wellicht een kijk van een andere toeschouwer als u dat liever heeft
Het ontgaat namelijk Niet dat uw gedrag na het dumpen van de link de aandacht ontneemt van wat u ons probeerde te laten lezen
Vind dit zelf een hele normale vraag om te stellen als u inderdaad and het linkdumpen bent zonder toelichting
Om Dan meteen met een negative reactie erop te reageren waarin u het forum en de moderator zomaar beledigd, valse beschuldigingen over censuur terwijl alles van u nog steeds zichtbaar is
Dit terwijl u blijft doorgaan met linkdumpen en uitschelden
Ik hoop dat u zelf ook door heeft dat dat dus Niet normaal is
Ik hoop dat u wat heeft gehad aan de blik van een andere "poppetje" zoals u de mensen noemt, en verder blijft ik hier ook graag buiten
Wel belangrijk punt : laten we vooral geen mensen bedreigen met ze fysiek te benaderen na zon gesprek (ik hoop teminste dat het over is)
Uhm bedreigen ? Ook weer zo'n drieste uitspraak , als je mensen persoonlijk spreekt hangt er al snel een beter atmosfeertje thats all .
Verder mogen jullie je afvragen waarom niemand dit trieste zooitje meer bezoekt .
Moraalriddertjes in het kwadraat
De ballen
Om de discussie dan toch maar op gang te brengen en om weer on-topic te komen..
Zijn er mensen die iets vinden van de geposte uitspraak?
Zou dit veranderingen te weeg brengen voor de airsoft sport, is dat een goede ontwikkeling of juist niet?
Wat vind je zelf van deze ontwikkeling @Trooper ?
Persoonlijk heb ik te weinig verstand van de wet W&M om hier het gevolg van in te kunnen schatten, maar ik ben wel benieuwd wat het teweeg brengt en of dit in de toekomst de uitvoering van de sport zal veranderen.