RDD - Op zoek naar een schietsimulator in Nederland / België!

• Onderwerp starter Onderwerp starter RDD
  • Startdatum Startdatum

RDD

New Member
29 mrt 2025
1
0
Hoi allen,

Ik zou graag eens lekker willen knallen met een geweer of pistool, maar ik ben al een uur bezig met het Googlen naar een schietsimulator in Nederland. Ik heb er 1 gevonden in Rotterdam maar die heeft nogal aardig wat slechte reviews. Verder vind ik niet veel behalve schietverenigingen; ik wilde vandaag gewoon met iemand naar een schietsimulator waar je gewoon lekker casual op targets kan knallen met een (semi)automatisch geweer.

Ik ging er van uit dat bij een schietvereniging met echte kogels je niet zomaar binnenkomt en lid moet zijn. Vandaar de simulator. Soms vond ik wel simulatoren maar dan moest je gelijk met een groep van minimaal xx personen komen. De zoektocht was frustrerend, vandaar dat ik het hier kom vragen.

We wonen in het westen van Noord-Brabant dus we kunnen ook uitwijken naar België!

Dank!

P.S. excuses als het té off-topic is ik wist echt niet waar ik het anders moest vragen!

Hoi,

Geen idee waar zoiets mogelijk is.
Waarom pakken jullie niet eens ergens een huurkitje op een airsoft veld en dan kunnen jullie op bewegende targets schieten!

Denk dat dit veel leuker is en het toch wel aardig simuleert 😅 tenminste ik denk dat dit de reden is waarom we het allemaal spelen... en conditie enz.....

Het enigste wat ik mij hierbij kan voorstellen is de schietbioscoop welke onderdeel is van BlackOut Airsoft in Didam.

Verder kom je dan mogelijk niet verder als lichtbuksen op de kermis....

Dat van Blackout is gratis bij het meedoen aan een skirm, ook als je een huurkitje hebt. Of dat apart te boeken is, weet ik zo niet. Zou je moeten opvragen.

Je kunt er in ieder geval wel een variant op het bekende Duck Hunt spelen met airsoft replica's......