Repilica aeg, gbb,hPa green gas help

Qua hit or mis gehalte zou ik voor safe spelen en een Tm met recoil aanraden.

Wat ik zeg, ik heb hier regelmatig de bolt van een team maat voor onderhoud en daar is eigenlijk nooit iets geks mee.
Hij doet er ook niks geks mee qua upgraden.
R-hop en airseal thats all.

Ik heb ook drama verhalen gezien met brekende gears etc. Maar 90% was toch echt wel user error (te dikke lipo etc)
Ik zou er geen ht of hs motor in leggen, maar gewoon een stock motor (nothing fancy)

Okey dan zijn we het met elkaar eens. Ik zou ook voor een TM recoil gaan gezien dat nog steeds een leuke klap geeft, maar wel wat upgrades aan kan, misschien geen DSG niveau RPS, maar ze zijn er mee bezig :).

Tja sander dat klopt wat je zegt dat is de recoil shock van tm
Wat ik weetvis dat het nog wel effe kan duren voor een gen2 variant van de recoil shock die hogere rps aan kan weet alleen niet of de gen2 zal aanslaan

Noem me eigenwijs maar ben begonnen met een sig sauer 226 gbb en een VFC mp7 Gbb , cqb helemaal te gek , geen cooldown probleem ivm semi auto only

En zelfs in het bos lol mee gehad als mis je iets van range tov de standaard replica ,omdat je niet al teveel ammo weg kan schieten pas je je speelstijl er op af , na 2 jaar overgestapt op Tippmann m4 hpa .

Nooit 1sec spijt gehad van mijn keuzes .

Robin

Mijn idee is om eerst een tm aeg recoil shock, te kopen en over een paar maand een gbb.
Tm komt er wel heel goed af enige vraag is gps is vaak onder de 300 is dit een probleem of moet je hem meteen upgraden?

Dit is geen probleem. Een standaard TM schiet doorgaans elke out of de box replica er uit. Ivm. De Japanse regelgeving zult je ook nooit een stock TM met meer dan 300 FPS tegen komen