Dankje ik wauw de full metal warthog 12 hebben van g&g. Maar we zullen even verder zoeken naar wat anders of andere versie. Maar bedanktNee, Belgische airsoftwinkels mogen niet replicas verzenden, dus je zal die moeten gaan ophalen als je die heel graag wilt. Om welke replica gaat het?
Ohw en welkom op het forum!
Dankje. Maar mag ik deze ook vanuit Polen naar Nederland laten sturen.Welkom!
Bedoel je deze?
https://gunfire.com/en/products/gc16-warthog-12-assault-rifle-replica-1152208360.html
Gunfire ligt in Polen.
Het is een goede shop, alleen met garantie/retourneren zou het wat lastiger kunnen zijn.
Dankje. Maar mag ik deze ook vanuit Polen naar Nederland laten sturen.
Dank u zeer goede Community heeft deze sport toch.Ja hoor dat mag gewoon, bij het bestellen staat dat je een kopie van je nabv pas moet mailen naar een specifiek e-mailadres.
Dan plakken ze deze uitgeprint in een envelop aan de buitenkant van de doos.
Dankje wel. Zit nu na nog even zoeken te tweivellen tussen dus de g&g hog en de g&g RK74. Het het voordeel van de RK is dat ie in nederland ook is dus makkelijker te bestellen en wel iets minder word gezien als m4Ligt eraan welke Belgische winkel het is. Als het airsoftshop is, kijk even op airsoftshop Europe. Die zitten net over de grens in Frankrijk en mogen wel replica's versturen naar Nederland. Zelfde assortiment tussen die 2. Hoop dat het lukt kerel!
Ligt er ook net aan wat je wil, full metal of niet, welk type wapen etc. Ik vind zelf de M4 prachtig dus daar veel op rond gezocht.Welkom, moeilijk zo'n eerste replica kiezen. Twijfel ook nog steeds aan deze kant, ga ik bestellen bij Gunfire of haal ik hier in Nederland een replica. Wat dan de keuze iets beperkter maakt.
Zeer zeker ik zelf ben ook uit het noordenWelkom hier! nog iemand uit het noorden .
Mijn 1e replica's heb ik ook uit Polen (taiwangun) en nooit problemen gehad. Gunfire heb ik ook goede dingen over gehoord dus als je daar besteld gaat het wel goed komen denk ik .