REPLICA'S OPVOEREN-TUNING & STYLING.

Ik hou niet zo vannhet camo spuiten..maar deze ziet er wel goed uit..niet te overdreven.
 
Ik hou niet zo vannhet camo spuiten..maar deze ziet er wel goed uit..niet te overdreven.

Thx,wilde het ook niet overdrijven.


Het oog wil ook wat tenslotte. 
 
Ik heb mijn replica gespoten. Hierbij heb ik 2 kleuren groen gebruikt. Eerst heb ik de onderdelen die ik groen wilde hebben mat lichtgroen gespoten en toen met de donkere verf strepen gezet :D


De lower reciever en de barrel heb ik zwart gehouden, hierdoor breek je de kleuren en ik vind het er gewoon gaaf uit zien :)


Ik had eigenlijk meer foto's willen maken, maar helaas heb ik er niet echt overna gedacht.... anyway, hopelijk vinden jullie het wat.


238H68y.jpg



E55lu0M.jpg



niHX9PQ.jpg



0hzhA6u.jpg
 
Ziet er goed uit !
Dat knutselen aan AA's is toch één van de leukste dingen. Vooral een eigen unieke look ergens aan geven.
 
Nice! ziet er wel cool uit..Ben zelf niet zo van het camo spuiten, maar deze ziet er wel cool uit!
 
Hahaha,Peter is gewoon een grapjas.


Nee joh,het ziet er goed uit en dat bedoelde hij vast ook wel.
 
Hahaha,Peter is gewoon een grapjas.


Nee joh,het ziet er goed uit en dat bedoelde hij vast ook wel.

Peter een grapjas? goh, dat had ik nog niet door :p hahaha 
 
heyy guyz..


2ehands f2000 aangeschaft..werd mij verkocht als werkende replica..maar uiteindelijk bleek tappetplate kapot en schoot hij geen single shot..


nieuwe spullen besteld..maar toen had ik dus tijd om hem ook een paintjob te geven.een beetje ala multicam black style


morgen ook testen of hij goed werkt bij rsl :)


20150611_193307_zpsefdkeimf.jpg
20150611_193140_zpsuqgj3889.jpg



 
 
heyy guyz..


2ehands f2000 aangeschaft..werd mij verkocht als werkende replica..maar uiteindelijk bleek tappetplate kapot en schoot hij geen single shot..


nieuwe spullen besteld..maar toen had ik dus tijd om hem ook een paintjob te geven.een beetje ala multicam black style


morgen ook testen of hij goed werkt bij rsl :)


20150611_193307_zpsefdkeimf.jpg
20150611_193140_zpsuqgj3889.jpg



 

... Nou dat is wat ik noem een Vakman aan het werk 
 
thanks ben er zelf ook wel tevreden over..


helaas begon mijn single fire probleem en af en toe haperen met full auto na een halve dag skirmen weer :( 


#teleurgesteld :(
 
Mooie paintjob Actionman.


Jammer dat de F2000 zo teleurstelt maar nu hij er zo gelikt uitziet heeft hij vast wel een plekje boven de open haard verdiend...........toch?


Grapje,je gaat er natuurlijk alles aan doen om hem goe te krijgen neem ik aan.


Is het weer de tappet-plate?
 
nee hij feed nu goed..alleen nu doet single fire het weer niet(bekent probleem) en weigert hij af en toe ook met full auto...na een klap op de body te geven doet hij t weer..


wil hem wel goed aan de praat krijgen ja..maar zolang ik er niet op kan vertouwen dat hij schiet als ik de trekker over haal mag hij niet meer mee op stap :)
 
alles is open geweest..


heb de cut off lever spits gevijld,tapped plate en return spring vervangen..verder ziet alles er top uit..


eenmaal inelkaar gezet,thuis veel test geschoten op single fire..0 misfires..


neem hem mee naar de skirm: fps test single fire doet het ineens niet!!! full auto trigger halverwege,,(single fire) doet het af en toe,


full auto trigger helemaal in(dus full auto)werkt 95% van de tijd.


doe hem zeker niet weg,vind t model geweldig en zitten een hoop hobbyuurtjes in,maar dit probleem is wel nogal......!**!xx..!! frustrerend ;)