Reporting for duty.

Ik heb trouwens tot en met donderdag spierpijn gehad in mijn bovenbenen. Maardag en dinsdag waren verschrikkelijk. Dat was erg lang geleden dat ik spierpijn heb gehad. 

Welkom David, op dit fantasische forum ACN hoop dat bij je eerste Skirm ook het airsoft virus toeslaat net als bij veel van ons. Verder zou ik zeggen kijk goed rond rond en voor vragen stel ze maar er zijn genoeg mensen hier die je kunnen helpen eventueel. 

Dat virus heeft al toegeslagen ben ik bang haha. De eerste skirm zit er op en de tweede staat voor volgend weekend in de planning en mijn nabv pas aanvraag loopt ook al. 

Nog wel een vraag, zit er in Nederland een airsoft winkel met een redelijke collectie replica's? Ik wil namelijk eens een aantal vasthouden vergelijken etc. Maar de meeste winkels lijken niet zoveel te hebben liggen. Graziani net over de grens in Duitsland lijkt de meest complete in de buurt te zijn. of zijn er nog andere? 

Ik ben onlangs bij Graziani geweest, mooie collectie speelgoed daar, ik vond het echt de moeite waard.

Meteen even getanked :-)

Graziani in Emmerich heeft inderdaad ontzettend veel liggen. En in de winkel zijn ze heel vriendelijk en behulpzaam.. Maar als je te maken krijgt met de aftersales, dan ervaar he precies het tegen over gestelde. Via de mail reageren ze niet, of alles is je eigen schuld en valt buiten de garantie. Wil je dus iets halen, en je hebt intentie om het zelf te gaan ombouwen in korte tijd. Dan kun je dat prima doen.

Maar verwacht je er terecht te kunnen voor garantie enzo bij die gasten. Dan raad ik je een ritje naar U13 aan. Daar hebben ze ook veel. Zijn ze ook vriendelijk en behulpzaam, maar aan die gasten heb je ook wat als er iets anders loopt als verwacht.

En je kunt ook even hier kijken:

http://www.airsoftclubnederland.nl/airsoft-in-nederland/airsoft-winkels-in-nederland-een-handig-overzicht/

Dit is een overzicht van winkels in Nederland waar ze gear en/of Airsoft Apparaten verkopen.

Als je een winkel zoekt waar men veel verschillende Airsoft Apparaten uitgestald hebben is Unit13 zeker een aanrader (helemaal qua kennis en ervaring, Airsoften zelf ook) en VDW Schietsport in Nieuwkoop.

Daarnaast zijn er veel winkels die wat minder Airsoft Apparaten in de winkel hebben hangen maar je natuurlijk ook graag willen helpen.

Zie dus even het bovenstaande overzicht.