De 077a ben ik vooralsnog ook zeer tevreden over. Echter moet ik er wel een andere veer in doen, omdat Taiwangun de huidige veer ''verkloot'' heeft. Als ik de nieuwe veer binnen heb, kan ik over deze replica wat specifieker zijn.
Ik lees hier prima ervaringen met de downgrade service van Taiwangun. Echter ben ik absoluut niet tevreden met die service. Toen ik de 007 destijds bestelde schoot deze te hard, rond de 380. Dit vond ik vreemd aangezien er op het ''bewijsje'' van downgraden stond, dat de replica 340 schoot. Prima, kan gebeuren. Bij de 077a had ik hoop dat het een incident was en dat het nu beter zou zijn. Helaas bleek dit niet het geval. Ook bij de 077a was de replica waardeloos gedowngraded. Nu schoot hij niet te hard, maar veel te zacht! Rond de 250 FPS. Jammer, want nu ben ik extra kosten kwijt, om de replica weer op orde te krijgen.
Over de replica's ben ik zeer tevreden, over Taiwangun wat minder. Over Cyma kan ik alleen zeggen, dat het top replica's zijn en dat ik een echte Cyma fan ben!!