Dus vorige week is shot show weer geweest en daar zijn weer toch wel aardig wat nieuwe plannen voor 2018 gereleased door allerlei grote fabrikanten van airsoft gear, zoals G&G die uitkomt met een LMG in hun CM line dus plastic body en aardig betaalbaar, de VFC Hk416A5 komt ook in AEG uit, een PTW systeem op HPA met een hele slicke manier om zonder een line te moeten runnen, ASG, ICS en Hera arms gaan een CXP replica uitbrengen met externals van Hera Arms en zo zijn er nog een hoop meer dingen. Dus mijn vraag aan jullie zijn er nog dingen die je warm maken of waar je graag voor gaat sparen en zo ja wat en waarom
.
Voor mij is het de VFC Mp7 AEG, ja dat is correct een MP7 in AEG vorm en niet de AEP's zoals die van TM en de clones ervan oftewel een volledig full sized gearbox in een super compacte vorm. Ik wil deze heel graag gezien ik een fan ben van de MP7 en een full sized AEG beter te gebruiken zal zijn, plus als het niet al te proprietary is kan ik er een DSG in bouwen waar de korte barrel zich prima aan ontleent.

Voor mij is het de VFC Mp7 AEG, ja dat is correct een MP7 in AEG vorm en niet de AEP's zoals die van TM en de clones ervan oftewel een volledig full sized gearbox in een super compacte vorm. Ik wil deze heel graag gezien ik een fan ben van de MP7 en een full sized AEG beter te gebruiken zal zijn, plus als het niet al te proprietary is kan ik er een DSG in bouwen waar de korte barrel zich prima aan ontleent.