Show je laatste Aliexpress / Wish aankoop

Pro tip 1: Koop inderdaad zoals hierboven gezegd wordt een echt Odin ipv een chinese replica. Is echt elke euro waard!

Pro tip 2: Check eerst Ali voordat je iets in een Nederlandse shop koop. Pouches, chrono's, tracers, scopes, rails, risers, grips, stocks, dummy knifes, goedkope basis voor een ghillie en ga zo maar door. Bijna alles is er wel te vinden voor een fractie van de prijs.

Pro tip 3: koop nooit, maar dan ook NOOIT eyepro op Ali. Ik weet dat sommige mensen het hebben gedaan en dat ze er blij mee zijn want het werkt, maar die chinezen kijken vaak niet of het plastic wat ze gebruiken geschikt is om de kracht van een bb te weerstaan. Dus het kan best een paar keer goed gaan maar het kan ook zomaar foute boel zijn. Je hebt maar een paar ogen en daar moet je zuinig op zijn :cool:
 
Pro tip 3: koop nooit, maar dan ook NOOIT eyepro op Ali. Ik weet dat sommige mensen het hebben gedaan en dat ze er blij mee zijn want het werkt, maar die chinezen kijken vaak niet of het plastic wat ze gebruiken geschikt is om de kracht van een bb te weerstaan. Dus het kan best een paar keer goed gaan maar het kan ook zomaar foute boel zijn. Je hebt maar een paar ogen en daar moet je zuinig op zijn :cool:


Mijn "favoriete" reactie hier op is, "ja maar we hebben er met een sniper van 600 fps van point blank tegen geschoten, het is echt wel veilig"

Nee, congratulations, je hebt nu helemaal je veiligheid in risico gebracht.
 
  • Leuk
Waarderingen: MauriceV92
Pro tip 1: Koop inderdaad zoals hierboven gezegd wordt een echt Odin ipv een chinese replica. Is echt elke euro waard!

Pro tip 2: Check eerst Ali voordat je iets in een Nederlandse shop koop. Pouches, chrono's, tracers, scopes, rails, risers, grips, stocks, dummy knifes, goedkope basis voor een ghillie en ga zo maar door. Bijna alles is er wel te vinden voor een fractie van de prijs.

Pro tip 3: koop nooit, maar dan ook NOOIT eyepro op Ali. Ik weet dat sommige mensen het hebben gedaan en dat ze er blij mee zijn want het werkt, maar die chinezen kijken vaak niet of het plastic wat ze gebruiken geschikt is om de kracht van een bb te weerstaan. Dus het kan best een paar keer goed gaan maar het kan ook zomaar foute boel zijn. Je hebt maar een paar ogen en daar moet je zuinig op zijn :cool:
Tip voor goede red dot of scope voor mijn M4? Alie heeft zoveel keus......
 
Op ali zijn een hoop dingen te vinden voor impressie builds. Zo heb ik er zelf de Daniel Defense rails vandaan voor mij Mk18 maar ook de 12 inch variant, beide met semi correcte trades en een van de betere qua kleur als ik alle kopieën die ik heb vergelijk.
Ook kan je er tegenwoordig ook de nieuwe geissele rails halen die ze gaan gebruiken.
Natuurlijk zijn ook de standaard externals te koop, zoals EOTech clones, T1's, T2's PEQ's, maar ook de KAC 300M flip up sights die ze op de block II gebruiken met once again semi correcte trades voor een schappelijke prijs.
Voor de rest kan je er ook voor FSB Alpha AK builds ook de zenitco front rail kopen en ook andere externals van hetzelfde merk, zoals lamp laser combo's en speciale mounts ervoor.
 
Pro tip 1: Koop inderdaad zoals hierboven gezegd wordt een echt Odin ipv een chinese replica. Is echt elke euro waard!

Ben het hier niet mee eens haha. Ik heb mijn sidewinder namaak van ali en bevalt prima, zou zelf geen 50 euro uitgeven voor een speedloader.

Verder heb ik deze kydex inserts gekocht voor mijn Warrior Assault pouches.
https://nl.aliexpress.com/item/32947221031.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.30884c4d2tlv29
Werken perfect! Goedkoper dan nieuwe pouches kopen.

Daarnaast heb ik ook 18:1 gears en meerdere springs gekocht van SHS.
 
Patches :)
2d140edd5e9cf3c5ee3bb3896507b15e.jpg
 
Mooi spul!
Je weet de krentjes er wel uit te pikken

Nou onder het mom van 'give credit where credit is due' krijg ik ze ook weer doorgestuurd van bijv. Rebel. Dus hij, en anderen, zijn verantwoordelijk voor het voorwerk bij een hoop van mijn spulletjes :D
 
  • Leuk
Waarderingen: MauriceV92
  • Leuk
Waarderingen: MauriceV92
Ik kan helaas uit ervaring spreken als ik zeg dat de kwaliteit van deze niet top is. Je kan deze slecht afstellen, en vaak gaat het afstel mechanisme gewoon helemaal kapot. Maat van mij had ook eentje die niet af te stellen is....

Ik heb een vergelijkbare en die gaat juist al vrij lang mee... eerst op m’n sidearm (gbb) en nu op m’n scope op m’n DMR. Zelfs mee in de volle regen, sneeuw en hitte gespeeld eigenlijk nooit een probleem gehad.

maar dat is het toch met Ali... je weet nooit echt wat je krijgt en je moet er een beetje geluk mee hebben...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bax en MauriceV92
Eergisteren 2 pinpointers binnen (Metaaldetectie) en een smartwatch , werken prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dennis_k
Even een hint: 25 Januari is het Chinese nieuwe jaar. Als je nog wat wilt bestellen en je wilt niet te lang wachten voordat het binnen is . Bestel dan snel! Al mis je dan mogelijk korting ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Slayer