Show je laatste Aliexpress / Wish aankoop

Gister deze besteld. Als ze er zijn zal ik ff een foto samen met de Eotech plaatsen. Die heb ik inmiddels ook binnen, mooi spul!

MK18 KAC sights: https://nl.aliexpress.com/item/4000310364479.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3ee54c4dFadUzc
uzaUz8m.jpg

Duurt ff maar hier dan alsnog de foto. Heb er inmiddels ook een Surefire Socom RC2 op gezet.

Cup3HLG.jpg
 
Heel dikke replica! Welke eotech heb je daarop zitten? Ben zelf op zoek naar een exps3.
 
Heel dikke replica! Welke eotech heb je daarop zitten? Ben zelf op zoek naar een exps3.
Thanks!

Ik heb deze gekocht:
Zie '558' staan maar de 558 en EXPS3 zijn zo'n beetje hetzelfde geloof ik.

#Aliexpress € 30,40 6%OFF | Tactical 558 Collimator Holographic Sight Red Dot Optic Sight Reflex Sight For Shotgun with 20mm Rail Mounts for Airsoft&Softair
https://a.aliexpress.com/_B0rpvo
 
Hoe is het zicht er doorheen? Vaak zijn de ali eotechs erg donker getint. Ben nog op zoek naar een heldere maar is van tevoren vaak lastig te zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RG.
Hoe is het zicht er doorheen? Vaak zijn de ali eotechs erg donker getint. Ben nog op zoek naar een heldere maar is van tevoren vaak lastig te zeggen.

Hij is wel donkerder dan de T1 die ik hiervoor had maar mij maakt het persoonlijk niet veel uit. Ik heb altijd 2 ogen open en let alleen op de dot dus merk het niet echt denk ik. Ik heb overigens nog niet met dit ding geskirmed.

rzsdWbG.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: RG.
Toevallig niet nog eentje op de plank liggen?:D
Ik ben nooit zo van bestellen bij Ali, heb een beetje moeite met de levertijd denk ik..
 
Oh deze lijkt wel mee te vallen @Solstice . Heb er een gehad waarbij t net was alsof je door t glas van een limousine keek. Maar met 2 ogen kijken scheelt inderdaad.
 
Toevallig niet nog eentje op de plank liggen?:D
Ik ben nooit zo van bestellen bij Ali, heb een beetje moeite met de levertijd denk ik..

Haha nee helaas, dit is ook mijn eerste. Was er ondanks corona nog vrij snel. We kunnen nu toch niet spelen dus maakt allemaal niet zoveel uit toch?! :p


Oh deze lijkt wel mee te vallen @Solstice . Heb er een gehad waarbij t net was alsof je door t glas van een limousine keek. Maar met 2 ogen kijken scheelt inderdaad.

Oké, nee dat valt bij deze wel mee. Het is gewoon net een beetje donkerder. Maar dat is ook zonder ingeschakelde dot en binnenshuis. Verwacht er buiten niet veel van te merken.
 
Even kijken wat voor zooi ik allemaal gekocht heb

Rail adaptertje voor een pressure pad, aangezien de klitteband/lijm altijd losliet
bmHmWi8.png


Als alternatief, een rail-mountje voor een flashlight (incl. 4 euro flashlight van de Dirk)
qSZ9KTP.png


Een sling-mount ring voor m'n replica, want dat had ie niet
5ryyprH.png


Een crappy sling die na 2x gebruiken al verbogen was
ORLVwcZ.png


Een mesh-scarf, om te kijken of het wat was
j2Fe8tL.png


Een magazijn klem voor 2x M4
52qcTLf.png
 
Jammer dat die sling zo crappy was joh! Volgens mij zijn dat, samen met die pressure pad, zaken welke redelijk duur kunnen zijn. Blijkbaar om een reden (wat de sling betreft).
 
Even kijken wat voor zooi ik allemaal gekocht heb

Rail adaptertje voor een pressure pad, aangezien de klitteband/lijm altijd losliet


Als alternatief, een rail-mountje voor een flashlight (incl. 4 euro flashlight van de Dirk)


Een sling-mount ring voor m'n replica, want dat had ie niet


Een crappy sling die na 2x gebruiken al verbogen was


Een mesh-scarf, om te kijken of het wat was


Een magazijn klem voor 2x M4

Hoe bevalt de mesh scarf? zat er aan te denken om er 1 te bestellen om over mn helm te gooien. Of doe jij hem om je nek?
 

Een T238 flashbang.. Het light is redelijk fel (vergelijkbaar met een weaponlight, alleen dan niet gefocust op 1 punt, verblindt dus een stuk minder) De piep is niet extreem hard, maar je kijkt er wel van op als hij een kamertje in rolt. Piept en flitst 2x en gaat dan uit.

Het voordeel hiervan tov een bb granaat is dat je hem na het oprapen in principe gelijk weer kan gebruiken. Daarnaast zijn ze ondanks de klepel gewoon in nederland inzetbaar. Lijkt totaal niet op een explosief en mimiekt dat ook niet. Het is in feite dan ook een gooibare flashlight/strobe.

Ben benieuwd of hij nuttig is als non-lethal grenade als de betreffende orga hem goed keurt!
 
Laatst bewerkt:
Hoe bevalt de mesh scarf? zat er aan te denken om er 1 te bestellen om over mn helm te gooien. Of doe jij hem om je nek?

Ik heb sinds ik hem binnen heb eigenlijk nog niet gespeeld dus geen idee. Ik had hem vooral gekocht omdat ik een keer een speler met zo'n mesh-scarf als cape zag lopen en ik vond het wel een mooie manier om je silhouette breken. Maar ik had eigenlijk nog niet echt een idee hoe ik hem zou willen dragen.
 

Een T238 flashbang.. Het light is redelijk fel (vergelijkbaar met een weaponlight, alleen dan niet gefocust op 1 punt, verblindt dus een stuk minder) De piep is niet extreem hard, maar je kijkt er wel van op als hij een kamertje in rolt. Piept en flitst 2x en gaat dan uit.

Het voordeel hiervan tov een bb granaat is dat je hem na het oprapen in principe gelijk weer kan gebruiken. Daarnaast zijn ze ondanks de klepel gewoon in nederland inzetbaar. Lijkt totaal niet op een explosief en mimiekt dat ook niet. Het is in feite dan ook een gooibare flashlight/strobe.

Ben benieuwd of hij nuttig is als non-lethal grenade als de betreffende orga hem goed keurt!

Een soort gelijk iets zelf gemaakt een 4 a 5 jaar geleden. Flash bang word in sommige gevallen als gewone granaat gezien en zou iedereen binnen 5 meter af zijn. Andere keer is het echt alleen afleiding.

Zelf ook een stun grenade gemaakt met piep, maar daar kon men de humor niet van in zien. Maar die was ook wel auw aan de oortjes :oops:

Uit ervaring kan ik wel zeggen (buiten het gelijkende op het echt wel of niet ) dat de organisaties vrij makkelijk zijn met deze dingen toe laten. (mits goed overleg)
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Een soort gelijk iets zelf gemaakt een 4 a 5 jaar geleden. Flash bang word in sommige gevallen als gewone granaat gezien en zou iedereen binnen 5 meter af zijn. Andere keer is het echt alleen afleiding.

Zelf ook een stun grenade gemaakt met piep, maar daar kon men de humor niet van in zien. Maar die was ook wel auw aan de oortjes :oops:

Uit ervaring kan ik wel zeggen (buiten het gelijkende op het echt wel of niet ) dat de organisaties vrij makkelijk zijn met deze dingen toe laten. (mits goed overleg)

Oh dat is fijn. Gewoon even vragen dus. Was ook bang dat hij echt een rot geluid zou maken, maar zelfs in je hand valt het heel erg mee. Tis meer de afleiding die het moet brengen denk ik. Mensen verwachten het niet.
 

Een T238 flashbang.. Het light is redelijk fel (vergelijkbaar met een weaponlight, alleen dan niet gefocust op 1 punt, verblindt dus een stuk minder) De piep is niet extreem hard, maar je kijkt er wel van op als hij een kamertje in rolt. Piept en flitst 2x en gaat dan uit.

Het voordeel hiervan tov een bb granaat is dat je hem na het oprapen in principe gelijk weer kan gebruiken. Daarnaast zijn ze ondanks de klepel gewoon in nederland inzetbaar. Lijkt totaal niet op een explosief en mimiekt dat ook niet. Het is in feite dan ook een gooibare flashlight/strobe.

Ben benieuwd of hij nuttig is als non-lethal grenade als de betreffende orga hem goed keurt!

Zit een netjes prijskaartje aan met verzendkosten en al.
Niet op het matje geroepen voor import kosten, etc?
 
Deze keer niet, al ben ik wel standaard de sjaak met de meeste andere bestellingen vanbuiten europa. Aliexpress maar soms

Heb ondertussen al een hoop zooi bij ali besteld, maar nog nooit hoeven te betalen voor ook maar iets, fingers crossed. Even als voorbeeld, hier zaten ook items van 80 tot 200 dollar bij. Er is trouwens best een aanzienlijke kans dat het nep bedrag wat ze er in China opzetten een reden is en ik weet niet hoe het zit met de douane, als het met het vliegtuig en via DHL komt.
 
Laatst bewerkt:
Heb ondertussen al een hoop zooi bij ali besteld, maar nog nooit hoeven te betalen voor ook maar iets, fingers crossed. Even als voorbeeld hier zaten ook items van 80 tot 200 dollar bij. Er is trouwens best een aanzienlijke kans dat het nep bedrag wat ze er in China opzetten een probleem is en ik weet niet hoe het zit met de douane, als het met het vliegtuig en via DHL komt.
Inderdaad, ali komt bij mij (op 1x na) gewoon binnen zonder extra douane kosten. rainbow8, tapp airsoft etc moet ik wel altijd over betalen, zelfs de brievenbus pakketjes.
 
Ik heb eigenlijk ook nooit problemen met ali. Toch een keer of 10 besteld nu, ook grotere en duurdere bestellingen.