Sniper gear

Ork44

Member
9 aug 2019
24
1
Trophies
4
Ik wil graag me de sport beginnen ik heb al een paar vrienden die spelen maar die spelen allemaal met Assault rifles. Ik ga snipen (Ik weet dat iedereen dit niet aanraad maar ik ga het toch doen) ik ga met de ssg 24 maar ik zoek nog een goede gear (bdu/vest) heeft iemand tips ?

Welkom hier!

Tips... begin met een AEG:p

Maar goed, ieder z'n eigen wensen natuurlijk;)
Voor mijn sniper loadout heb ik een Arktis tactical rig met een camelbak in DPM en een paar zipped pouches voor mn mags. lekker licht en werkt prima voor al m'n snipers. Ik weet dat Novritsch ook goede rigs heeft van Templar gear. Deze ga ik ook nog een keer halen wanneer ik mn MC tropic loadout ga samenstellen, maar kan ik nu nog geen ervaring mee delen helaas.

Mijn tip: neem gewoon iets wat goed zit (je moet er zelf namelijk mee lopen).

Welkom!

Ooit van DMR gehoord? Designated Marksman Rifle. Kun je prima mee snipen, maar kun je ook prima mee door in de frontlinie. Heb me laten vertellen dat een goede DMR een range heeft van wel 80m, waardoor je dus ook prima kan snipen. Voor de NABV is DMR verplicht semi-auto, al hanteren sommige velden daar bovenop een 2 seconde interval regel. Tevens geldt een minimum engagement range van 15m, wat bij bolt action snipers 25m is. Misschien is dit een goeie optie om wel te kunnen snipen, maar als je zin hebt ook gewoon mee naar voren te kunnen. Tevens is het fijn om zelf te ervaren wat veel voorkomende acties en trekjes zijn in de frontlinie om hier als sniper op te kunnen anticiperen.

Dat gezegd hebbende, doe vooral waar jijzelf je het chillst bij voelt, welkom op het forum en heel veel plezier in de sport!

• Leuk
Waarderingen: Pascal-XM
Welkom op het forum! Ik raad net zo min als de rest aan om te beginnen met snipen, tenzij je direct 600+ aan een complete set met een ssg-24 wilt uitgeven, of zelf wilt en kan knutselen. Bovendien moet je geduld hebben om goed te kunnen snipen en moet je gewoon goed kunnen schieten om echt hits te kunnen maken. Het moet je gaan om de speelstijl, niet om hits te maken.

Snipen in het echte airsoft leven is nul punt nul punt nul zoals alle coole sniper airsoftyoutubers. Zij hebben ervaring, goede kit en de almachtige kracht van editing. Hun slechte dagen of schoten komen echt niet in een video terecht ;).

Mocht je het toch echt willen proberen, niemand houdt je tegen. Ik heb in de beginnershandleiding een serie links neergezet om je op weg te helpen. Zelfs dan adviseer ik je ten sterkste om er een simpele aeg erbij te kopen, ik doe diverse suggesties voor een redelijke prijs in de beginnershandleiding.

• Leuk
Waarderingen: Denzel053 en Dodgy
Hoewel een hoop mensen het afraden, heb ik het ook gewoon gedaan en het gevalt mij perfect! Je moet alleen wel een portemonnee hebben zoals @Maffo zegt! Een goed vest is een vest waar jij je goed in voelt. De een loopt met een minimalistische battlebelt en de ander met een alles dr op en dr aan vest. Ga voor jezelf na wat jij wil.

Weet iemand dan een pistol rond de 100 - 130 euro die goed out of the box schiet ?