Somentus

Somentus

Active Member
22 okt 2015
42
15
Trophies
5
Hallo allemaal!

Mijn naam is Rik, nickname Somentus, ik ben 22 jaar en studeer op het moment informatica in Groningen. Ik heb al een paar jaar terug geprobeerd te starten met Airsoft (heb toen zelfs een voorsteltopic gepost hier), maar daar is destijds niks van gekomen, al ben ik al wel een paar maanden in het bezit van het NABV lidmaatschap, heb er echter niks mee gedaan nog. Nu heb ik me ingeschreven voor de introducé dag op 28 oktober en hoop ik daar voor het eerst te genieten van de sport :D

Ik heb een hoop ervaring met milsim in ArmA 3, ik heb in units gewerkt als Fire-Team Leader, Squad Leader en een enkele keer als Platoon Leader. Ik ben in Airsoft voornamelijk op zoek naar een strategisch spelletje, al lijkt het tactische gedeelte me ook erg gaaf :P

Mochten jullie vragen hebben, schiet vooral!

Groetjes,

Rik

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Daburg
strategie in airsoft word moeilijk, of je wilt direct voor het 'echte' werk gaan en naar week(end) milsims gaan. Heel erg cool, maar ook pittig op zowel fysiek als financieel level. Tactiek word wat makkelijker :). Heel veel plezier met je nieuwe sport!

Dat vermoeden had ik al ja.
Een vriend van me is Platoon Leader in Duitsland bij een grote unit, hij heeft me al eens uitgenodigd om met zijn unit mee te gaan naar Border Wars in Tsjechië, daar zal ik vast wat meer kunnen meekrijgen van het echte MilSimmen :)

Hi Rik!

Te gek! Dan kan je op de introducé dag mogelijk de squad-leader ondersteunen ^_^ Heb dat zelf ook een keer gehad op een introdag. Heel makkelijk om je squad even op te splitsen en een deel mee te geven aan een fireteam leader introducé.

Haha dat is wel direct veel verantwoordelijkheid hoor, ik denk dat ik mijn eerste skirm voornamelijk focus op BB's de lucht in sprayen terwijl ik vijanden probeer te raken ;)
Maar ik hoop wel om FTL of SL te worden op den duur ^^