SR-25 Distress paintjob

Ik ben het helemaal eens met diegenen die de 2e versie beter gelukt vinden.
Dat filmpje vind ik gewoon zonde van de replica maar die paintjob die jij hebt uitgevoerd mag er absoluut wezen.:)
Toch zal ik het niet gauw doen.
Ik wacht wel totdat mijn replica's vanzelf die look krijgen.o_O
Gaat mij nu al te snel.
Zelfde als Jan met zijn M9.
Die van mij is uit mijn holster gevallen bij C-4 en ik baal van de krassen die dat heeft opgeleverd.:eek:
 
Die van mij is uit mijn holster gevallen bij C-4 en ik baal van de krassen die dat heeft opgeleverd.:eek:
oooooh that hurts ja!!! Ik heb hem bij één van de eerste keren dat ie mee ging naar een event mishandeld. Het was bij RTT en we waren met een stress drill bezig. Ik vergat dat ie aan een lanyard zat en stapte naar achteren toen ie op de grond lag... :(
 
Ik vind het altijd wel wat hebben, zo nieuw is ook alsof je niet hard gaat.

Go hard or die trying toch?
 
Ik vind het altijd wel wat hebben, zo nieuw is ook alsof je niet hard gaat.

Go hard or die trying toch?

Ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen maar: hoe heb je het uiteindelijk gedaan? Ziet er goed uit namelijk. Misschien dat ik het zelf ook eens ga proberen.
 
Ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen maar: hoe heb je het uiteindelijk gedaan? Ziet er goed uit namelijk. Misschien dat ik het zelf ook eens ga proberen.

Heel simpel eigenlijk. Je pak een schone doek, wat zilververf en met je wijsvinger strijk je over de randjes met een klein beetje verf op het doekje. Gewoon heel lichtjes en niet te veel op je vinger want anders word het een dikke streep.
 
Heel simpel eigenlijk. Je pak een schone doek, wat zilververf en met je wijsvinger strijk je over de randjes met een klein beetje verf op het doekje. Gewoon heel lichtjes en niet te veel op je vinger want anders word het een dikke streep.

Welk type zilververf heb je gebruikt? En is het nog te verwijderen mocht ik het "mooi" vinden.
 
Ik heb deze verf gebruikt. Te halen bij de kunstwinkels enzo. Makkelijk eraf te halen met wat terpentine of ander verfverdunners.

rjDR68Y.jpg


MuPhBwX.jpg
 
Ik heb vorige week dus mijn eerste replica binnengekregen en ik zat wat filmpjes te kijken waar hele coole wapens in voor kwamen. Vooral distressed en post-apocalyptic paintjobs.

Nu wil ik dus ook gaan proberen om dit te gaan namaken. Subtiel, niet mega post-apocalyptic maar gewoon wat wear & tear zodat het lijkt alsof m'n SR al een paar jaartjes combat heeft gezien.

Met simpel wat zilver verf en een doek kleine beetjes aanbrengen op de randjes en beetje met een schuurpapiertje er langs. Hebben er mensen nog meer goede ideeën?

Ik zal deze post geupdate houden.. Ik ga eerst beginnen met m'n mags aangezien die niet zo duur zijn en goede oefening zijn.

Hier filmpje van het idee, alleen dan minder erg.
Daamn super sicke paintjob !
 
Terug
Bovenaan