Super beginner

Ik ken zo niet alle accu's, maar wat zijn goede en betrouwbare merken?

Welke mAh zijn goed en hoeveel accu's zijn nodig voor een skirm?

Die ik in de vorige post aangaf heb ik zelf ook en bevalt heel goed. Ik kan met 1 accu wel een skirm doen. Maar dat is net aan en als ik single only schiet (wat ik meestal doe) is het tricky. Daarom wissel ik uit voorzorg in de pauze meestal van Lipo. Het is ook niet goed om je Lipo helemaal leeg te spelen.

Ok, en als alternatief een 11,1V met Dean aansluiting? Daar hoor ik her en der ook wel iemand over...

11.1 moet je echt pas doen als je je replica hebt geupgrade. Anders maak je meer stuk dan je lief is.

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Er is best veel wat je kan upgraden:
- nub
- bucking
- precision barrel
- andere gears
- piston
- pistonhead
- cylinder
- mosfet erin
- high torque motor
- shimmen
- airseal verbeteren

Maar voor een 11.1 zou ik sowieso andere gears nemen, je aoe aanpassen, shimmen en de motor vervangen.

• Leuk
Waarderingen: ICuThiNk81
Nu ben ik daar natuurlijk niet zo bekend mee, maar dit zijn de specs van de Warthog:

Specifications:
Velocity: ~350
Powered by: Electric
Gearbox version: v2 Gearbox
Type of fire: Single, auto, 3-shot burst
Diameter of bearings: 8mm
Lenght: 650-740mm
Inner barrel length: ~210mm
Weight: 2470g
Magazine type: Hi-Cap magazine
Magazine capacity: ~300
Hop-Up: Yes, adjustable
Blow Back: No
Made of: Metal + plastic
Battery included: No

Features:
– Full metal billet style receiver
– CNC machined metal keymod rail
– Ambidextrous magazine catch
– Non-slip textured selector switch
– Ambidextrous mock charging handle
– Integrated MOSFET
– Programmable full auto or 3 round burst capability
– 6 position retractable GOS V3 stock
– Front and rear adjustable flip up sights
– Rear sling plate adapter for use with one-point slings
– Ergonomic motor grip

Vrienden van mij spelen met nagenoeg dezelfde specs met een 11,1 Volt op aanraden van een medewerker van Bunker501...

7.4 deed ik als lipo in de Wildhog, dat vond ik beter als het normale battpack..ik had ook een G&G Firehawk en die draaide warm met een 11 lipo..

een 11.1 lipo gaat trouwens niet langer mee dan een 7.4 Dit heeft er namelijk helemaal niets mee te maken. Wat wel belangrijk is, is het mah. Ik speel normaal met een 1800mah 7.4 lipo. Hier kan ik het makkelijk een dag mee vol houden. Ik speel soms ook met een 1200mah batterij. In principe houdt ook deze het makkelijk een dag vol bij mij, maar als je wat meer schiet dan ik zou ik wel van batterij wisselen in de pauze.

• Leuk
Waarderingen: ICuThiNk81
Bedankt! Weet iemand of de warthog een cw of ccw schroefdraad heeft voor een silencer?

Zijn er hier nog handige forumleden in de buurt van Steenwijk die een mee zouden willen helpen met het vervangen van de nozzle en spring? Anders maar een ritje naar Bunker....