taiwan gun.com

Ook ik heb men meeste replicas vanuit Taiwangun gekocht. Goede service en ze hebben vaak aanbiedingen!

Maar ik blijf wel van mening dat het altijd goed is om reviews van replicas te bekijken voordat je echt gaat kopen.

Ook hier al meerdere succesvolle orders geplaatst bij Taiwangun, ook met replica's. Maar ook gear en dergelijke.

Nooit problemen gehad met de leveringen, klopte altijd precies en vaak was er sprake: in het weekend besteld, is de vrijdag erop in huis. Orders met replica's kunnen een dagje langer in de verwerking hangen door de NABV check, waarvan je mail krijgt als je als Nederlander een replica koopt.

Vaak ook dezelfde artikelen, maar dan voordeliger als in NL. Is vaak alleen gunstiger als je ook de verzendkosten er helemaal uitkrijgt.

De support van Taiwangun echter eigenlijk nooit nodig gehad, omdat alles zo soepel verliep en ik nooit problemen heb gehad met de spullen die ze leveren. Daar kan ik dan geen ervaringen in delen, wat op zichzelf een prima iets is. Geldt ook voor retouren: nooit gedaan, dus geen ervaring mee.

Ook hier meerdere bestellingen en replica's via Taiwangun aangekocht, maar net als @Kroeskoppie ook diverse pouches en gear gekocht.

Wat betreft de afrekenmogelijkheden en de snelheid van levering is écht niks op aan te merken. Cyma's koop je hier echt tegen een fractie van de prijs t.o.v. in Nederland.

Zoals in deze thread ook al vaker is gezegd, de aftersales is echt dramatisch. Ik moest een nieuwe selector assembly hebben voor mijn Double Eagle, na 2 maanden over en weer mailverkeer werd het opeens stil en werd er niet meer gereageerd. Uiteindelijk een paar maand later weer een mail gestuurd als vervolg op het beste ticket en er werd dit keer wel gereageerd, maar ik kreeg een selector assembly aangeboden waarbij zij letterlijk vermelden (maar dan in het Engels) "Ja sorry de Double Eagle variant kunnen wij niet aan komen, dus hier heb je een alternatief. Het alternatief hebben wij nog nooit gebruikt, maar kijk maar of hij past. Maar je moet wel wat bij ons bestellen, dan kunnen wij dit toevoegen aan die order".

Maar het is toch juist de service dat jullie die onderdelen gewoon opsturen (?) want de scheur in 1 van mijn tandwielen van de selector assembly was toch echt vanuit de fabriek al. Ondertussen al een soort van alternatief gevonden waarbij ik maar gewoon de ambi selector eruit heb gehaald en een enkelvoudige selector erin heb gezet.