Terug van weggeweest

Ik had een Cyma RPK maar had die weggedaan een jaar terug omdat ik er even mee ging stoppen.
Wil nu weer kijken naar een lmg uiteindelijk. Zou wel een keer mee willen kijken met jullie. Wat leren.

Tulk! Woodland vind ik het leukste in zomer omdat je anders naar de andere kant van t veld kijkt. Binnenkort willen we naar wild mountain. Wel aardig cqb maar kan je aardig huis houden met een lmg mits je afstand houd. Komt er iemand met een pistool om de hoek dan ben je de sjaak. Als we met 3 lmgs een team vormen is het helemaal geniaal. Oa vuur overnemen en dekking geven. Met 2 lmgs weet de tegenstander al niet wat hem overkomt haha.
Lmg moet je paar keer mee spelen om de pro's door te hebben.

• Leuk
Waarderingen: Gunnah
Binnenkort willen we naar wild mountain. Wel aardig cqb maar kan je aardig huis houden met een lmg mits je afstand houd.

LMG op Wild Mountain is echt mooi, ze hebben daar, als je aan de "far-side" spawned, een stel zeecontainers gestapeld. Die zijn (gelukkig) niet bij elke gamemode open, maar als ze open zijn heb je daar een fantastisch overzicht, een goed gepositioneerde LMG kan daar echt een ravage aanrichten :D

• Leuk
Waarderingen: Gunnah