The Assault Dog

The Assault Dog

Well-Known Member
27 jul 2017
68
47
Trophies
7
Hallo ik ben Dimitri beter bekend als The Assault Dog en woon in Zaandam. Ik beoefen de Airsoft sport nu 2 jaar met veel plezier. Ik speel meestal bij het veld RSL airsoft omdat het erg dichtbij is, maar speel regelmatig ook bij Balls and Arrows en Veluwe Airsoft. Al vrij snel ben ik opzoek gegaan naar een team, en ben terecht gekomen in het team Diamond Dogs. Super leuk team en wil niet meer weg :)

Ik beschik over de volgende replicas en upgrades:

Specna Arms M4 SAEC
Precision Barrel

Cyma M24(fully upgraded)
Barrel - action army 6.03 mm Precision Barrel 510mm
Hop-up - PDI Hop Up Chamber for Snow Wolf M24
Hopup rubber- Systema Hop packing
Hopup nub - from PDI hopup repair kit
Cylinder - STEEL CYLINDER FOR CYMA SWS M24 CM.702 RIFLE
Piston - HYBRID PISTON FOR CYMA SWS M24 CM.702 RIFLE
Spring - CYMA Piston Set for CYMA M24/CM705 (C140)
Spring guide - CYMA Piston Set for CYMA M24/CM705 (C140)
Trigger unit - 90° CNC Trigger airsoftpro

Kar98k
APS dragonfly (Co2)
ARMY kimber warrior 1911 (Gas)


De M24 en de Kar98k heb ik voor heel weinig kunnen overnemen. Sinds ik de M24 heb kunnen overnemen ben ik hem helemaal gaan upgraden en schiet nu heel accuraat. Standaard zit er een 487mm barrel is maar die was nergens te koop. Toen maar een 510mm barrel er in gedaan met een compensator die de barrel afdekt

Mijn Specna Arms M4 heb ik al sinds het begin en nog niet veel aan het binnenwerk verandert. Natuurlijk hou ik hem wel goed bij en heb laats nog de gearbox ingevet. Ben er super blij mee dat de M4 het nog zo goed volhoud en wil dat dat zo blijft.

Ook vind ik het heel leuk om youtube video’s te maken en te bewerken. Ben een paar dagen geleden begonnen met een nieuwe youtube kanaal alleen voor Airsoft, en ga nog veel meer video’s maken.
Had eerst al een ander maar die was niet Airsoft only.

Lees al langer berichten van het forum alleen nog niet echt voorgesteld. Dus bij deze!
AsCB0P4.jpg


 
Laatst bewerkt:
Welkom op het forum!
En mooie Kar98k, heerlijk old-school! :)

En coole teamnaam, Metal Gear Solid anyone? ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: The Assault Dog
Ik was een Duitser met een M1 garand ;) Maar in het dagelijkse airsoftleven ben ik een Rus ^^
Dacht je al te herkennen van je foto ;) En ik zal nog wel vaker bij RSL te vinden zijn als Rus of Duitser.
 
Hoi dimitri welkom hiero ik speel zelf ook vaak bij rsl omdat het prima te doen is als je toevallig overmorgen speelt bij rsl zal je me tegen komen greets chris:)
 
  • Leuk
Waarderingen: The Assault Dog
Hoi en welkom! Leuke fotos trouwens, welk merk gear heb je op je eerste foto? Ik ga namelijk ook voor marpat.
 
  • Leuk
Waarderingen: The Assault Dog