Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ben er al elke keer geweest maar de eerste keer was leuk maar moest nog op gang komen. de keren erna werd het alleen veel minder kwalitief in mijn ogen.
@Toothpick dit zal het eerste jaar zijn dat ik wellicht wat items ga aanschaffen. Niets spannends, pouches voor op mijn vest (Als die levering eindelijk eens opschiet...). Maar het is voor ons meer het gezellige slenteren over de beurs en daarna happen in de buurt!
Traditie geworden om zo het jaar af te sluiten.
Kan je er ook replika's kopen? Heb ooit ergens gelezen dat ze die via de post na zenden.
Lijkt me opzich totaal te krom om waar te zijn,maar ja..This is Holland!
Iemand ervaring met de mate van aanbiedingen?? Je vergeet wel eens dat je ook je toegang moet betalen.Het moet bij mij niet zo zijn dat ik iets voor de zelfde prijs als in een winkel koop,en dan ook nog eens toegang tot de winkel ga betalen..(JA ik weet 't 'k ben gewoon een ouwe Jood )
Ja je kan er replica's kopen en ja ze worden naar je huisadres verzonden (its the law) het aanbod was vorig jaar wel redelijk. Prijzen waren gelijk aan winkel prijzen. Soms hier en daar een product wat in de actie was dus 10 tot 20 % korting.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.