the Tactical & Adventure Beurs

Goed dat ik dat weet..Denk dat als ik het op het moment van kopen te horen zou krijgen ik enigzins lichtelijk uit m'n plaat zou gaan.maar wat is de achterliggende gedachte daar aan?

Ik gok omdat de beurs geen officiële verkoop plaats is zoals in de wet beschreven staat. (zoals wapenhandel of skirm terrein) of omdat ze niet willen dat iedereen met replicas door Eindhoven gaat lopen. Maar ik denk dat de eerste het meest plausibel is.

ik zal zondag 90% aanwezig zijn, zaterdag is 10% kans omdat ik in de ochtend eerst van TAA een training heb

Ik heb tegen die tijd al een uienleren porto, aankomende zondag naar Ciney Militaria Expo... ;) 

Ik heb tegen die tijd al een uienleren porto, aankomende zondag naar Ciney Militaria Expo... ;) 

Oh POEP!!!!!! helemaal vergten...!!Even driftig slijmen bij m'n prive chaufeur.

Ondanks dat deze beurs me erg intressant lijkt, laat ik hem schieten. Misschien volgend jaar. :)

Ik ben hier iig ook zeker aanwezig. Blijft toch altijd een thuiswedstrijd (woon vlakbij Eindhoven en werk in Eindhoven), en het is er altijd gezellig. 

Ik hoop dat ze een paar AK's hebben liggen.Ben eigenlijk opzoek naar dat type met onderlangs draaiende draadkolf (weet bijna zeker dat er hier wel iemand is die gelijk roept ;"Type..... bij....verkrijgbaar"(Ik kan hem dus niet vinden)

Cyma Ak74S verkrijgbaar bij airsoftshop.be
Helaas draait deze bovenlangs onderlangs heb ik ze nog niet gezien. Lijkt me ook dat er dan een conflict ontstaat met je magazijn. Maar onze russofters hebben daar vast meer verstand van ;-)

Onderlangs is AKMS, Opzij wegdraaiend AKSU ( Tevens kortere versie ). Problemen met je magazijn heb je niet bij de AKMS overigens, bij de standaard 7.62 magazijnen past hij er netjes overheen en hou je zelfs ruimte over. ( Dit is bij de echte Kalashnikov modellen, Maar ik gok dat dit bij de Yugo versies ( Zastava's M70 ) net zo is. 

Bij mijn favo webshop :

Ik heb geen ervaring met deze Airsoft merken, en doe er ook geen uitspraak over. Deze zijn in AKMS model :

http://gunfire.pl/product-eng-1144792765-CM028S-assault-rifle-replica.html
http://gunfire.pl/product-eng-1152198590-MG-MS-NV-assault-rifle-replica.html

Ohhh draait dat zo weg. Zo zie je maar dat ik geen hol verstand heb van Ak's :-P
Dan werkt de cyma Ak74S van airsoftshop.be ook zo.
Ik dacht dat door de open bovenkant van de schouderplaat dat hij boven langs zou moeten. Maar nooit over nagedacht dat die schouderplaat ook kan kantelen hahaha. Maar goed dat we russofters op het forum hebben ;-)

idd wel een handig idee @Toothpick,

In de evenementen agenda zie je alleen wie er gaat maar niet op welke dag.

Dus zou evebt agenda eigelijk per dag moeten icm per event ipv alleen per event

Oke ik ben aanwezig op zatetdag. Wie komen er allemaal zaterdag en waar kunnen we dan hoelaat treffen?

Ik kan toch naar beurs. Ik ga zondags. Ben benieuwd.

ZIjn wat dingen verschoven, dus nu kan het wel. :)

Dame en heren het was gezellig zaterdag. Al was het na wachten op iedereen bij ingang opeens "operatie explosion" waardoor er kleine acn clubkes waren. Maar ieder heeft zo zijn eigen intresses en dus ook stands die hij/zij wil zien. En ja Jan is BA'er (bekende airsofter) dus die heeft er nog wat extra gesprekken bij ;)

Maar nogmaals het was gezellig. Al was de beurs erg matig vond ik.

Ik ben zondag voor de eerste keer bij de beurs geweest.

Wat me meteen opviel was dat alles vrij ruim opgesteld was. Ondanks dat men het een Tactical & Adventure beurs was, was het voor mijn idee eigenlijk vooral een airsoft beurs. Niet vervelend voor mij, aangezien ik natuurlijk daarvoor kwam, maar ik kan me voorstellen dat mensen dit wat misleidend vinden. Het ruime vindt ik zelf wel fijn, er is dan wat loopruimte, maar dit was wel heel opvallend ruim opgesteld. Ik had sterk het idee dat er wat organisaties waren die hadden afgemeld ofzo. 

Wat ik erg leuk vond, was dat je meerdere airsoftactiviteiten kon proberen, voor niets. Soms moest je er eventjes op wachten, maar dat was het wel waard.

Ik heb goede gesprekken kunnen voeren met o.a. de NABV, Skirm magazine en Combatshop. Ben zo weer een heel stukje opweg geholpen en kon gemakkelijk vragen stellen die ik nog had. Men was allemaal opvallend vriendelijk en enthousaist, wat ik erg kon waarderen. 

Als klap op de vuurpijl ook nog wat gewonnen met de Give-away van Skirm Magazine. Een We Nuprol Mesh Goggle. Ik was stomverbaasd, maar het maakte de dag wel af. :)

Was voor mij een gezellig dagje, in mijn eentje, dat wel. Heb (volgens mij) geen ACN-leden zien lopen op de momenten dat ik er was, maar dat geeft niet. Wel handig/jammer dat men met de NS bezig was met spooronderhoud, waardoor mijn reisduur een half uur langer was. 

Voor een eerste beurs: Leuk en leerzaam, maar hoop wel dat er volgend jaar meer verschillende aanbieders zijn. Dat zou het geheel wat meer opvrolijken, want nu leek het soms een beetje kaalachtig en kil.