Tips beginnen airsoft

• Onderwerp starter Onderwerp starter 3DOT
  • Startdatum Startdatum

3DOT

New Member
2 nov 2020
2
0
Trophies
1
Hallo Allemaal,

Zo net ben ik lid geworden van deze forum. Ik heb al meerde jaren gedacht om te beginnen aan airsoft en ik begin er nu wat dieper op in te gaan. Het lijkt mij heel leuk om mee te kunnen doen aan een sport als Airsoften. Alleen zit ik met een paar gevallen waar ik over twijfel.

Ik ben namelijk 20 jaar oud, student op het hoger onderwijs. Wonend in regio Rotterdam. Nou vroeg ik mij af of het wel waard is om nu al te investeren in Airsoft ? Wat is de beste veld waar ik mee zou kunnen doen met huur gear aan een skirm ? Hoe zit het als ik alleen als individu mee wil doen aan een open event, omdat ik aan neem dat er groepjes van spelers komen en ik bijvoorbeeld alleen ben. Zou dit kunnen ?

Voorgaande jaren deed ik af en toe wel aan paintball, maar is dit natuurlijk wat anders. Persoonlijk game ik veel, en ben dol op shooters, plus vind ik dat airsoft meer diepgang heeft. Vandaar de keuze.

Hopelijk kan iemand deze vragen voor mij beantwoorden, en als iemand meer informatie wilt. Kan hij of zij mij een berichtje sturen.

Met Vriendelijke Groet,

3D

Het is nu even gek, maar onder normale omstandigheden komen er zowel groepjes als mensen alleen en kan je altijd aanhaken bij mensen. Zowel op het veld als in de safety. 1 vraag over iemand zn gun en je bent vaak alweer door de pauze heen haha

Hallo allemaal,

Bedankt voor de antwoorden. Ik heb inderdaad ook meegekregen dat tijdens corona airsoften wat anders is dan normaal. Daarom ga ik jullie advies opvolgen en wachten totdat de situatie wat rustiger wordt. Heeft voor de rest iemand tips, wat een goede eerste locatie zou zijn om airsoft uit te proberen. Dan houd ik dat in mij achterhoofd.

Mvg,