Al enige tijd lid en actief op dit forum, maar kwam er vandaag achter dat ik mijzelf eigenlijk nooit heb voorgesteld "oops".
Ik ben Cem, 24 jaar en woonachtig in Wijchen (regio Nijmegen). Sinds 2014 ben ik actief in de airsoft wereld. Pas sinds 1.5 jaar weer actief aan het spelen i.v.m. blessures. Ga meestal met twee vrienden airsoften die ook in Wijchen wonen, maar mocht iemand een keer samen willen gaan en/of een keer meegaan; dan kan dat altijd.
Andere hobby's: computers, gamen, bordspellen (sind kort begonnen met D&D), fitness, auto's en natuurlijk airsoft!
Heb mijn gear aardig compleet, alleen nog een keer een comms set kopen (advies welkom).
Daarnaast staan er nog twee replica's op mijn lijstje: De Wolverine MTW als DMR platform en een MK23 van TM.
Mijn replica's:
TM Scar-H:
Maple Leaf AEG Bucking 75° Macaron
Gate Titan NGRS advanced rear wired
Guarder Infinite Torque-Up
Prometheus EG barrel 300mm 6.03
Prometheus MS90 Sprig
VFC 416 HPA
Wolverine inferno premium gen 2
Prometheus barrel
Madmax hopup
Prometheus blue bucking
Prometheus flathop nub
Speed trigger
Tippman hpa tank
Ninja regulator
Polarstar line
HK417, volledig stock op de veer na.
Honeybadger AM-014, voorzien van F-mark en single only zodat ik ook naar Duitsland kan!
M9 hitman, nog een keer nakijken als ik tijd heb...
1911 punisher, side arm voor intro's
Glock 17 umarex, F-mark en main pistol.
Ik ben Cem, 24 jaar en woonachtig in Wijchen (regio Nijmegen). Sinds 2014 ben ik actief in de airsoft wereld. Pas sinds 1.5 jaar weer actief aan het spelen i.v.m. blessures. Ga meestal met twee vrienden airsoften die ook in Wijchen wonen, maar mocht iemand een keer samen willen gaan en/of een keer meegaan; dan kan dat altijd.
Andere hobby's: computers, gamen, bordspellen (sind kort begonnen met D&D), fitness, auto's en natuurlijk airsoft!
Heb mijn gear aardig compleet, alleen nog een keer een comms set kopen (advies welkom).
Daarnaast staan er nog twee replica's op mijn lijstje: De Wolverine MTW als DMR platform en een MK23 van TM.
Mijn replica's:
TM Scar-H:
Maple Leaf AEG Bucking 75° Macaron
Gate Titan NGRS advanced rear wired
Guarder Infinite Torque-Up
Prometheus EG barrel 300mm 6.03
Prometheus MS90 Sprig
VFC 416 HPA
Wolverine inferno premium gen 2
Prometheus barrel
Madmax hopup
Prometheus blue bucking
Prometheus flathop nub
Speed trigger
Tippman hpa tank
Ninja regulator
Polarstar line
HK417, volledig stock op de veer na.
Honeybadger AM-014, voorzien van F-mark en single only zodat ik ook naar Duitsland kan!
M9 hitman, nog een keer nakijken als ik tijd heb...
1911 punisher, side arm voor intro's
Glock 17 umarex, F-mark en main pistol.
Bijlagen
Laatst bewerkt: