Topictitel...

kay

Member
18 sep 2016
22
7
Trophies
4
Naam?: Kay Reinink
Leeftijd?: 22 jaar
Hobby's?: Gamen en natuurlijk Airsoft
hoe ben ik begonnen met Airsoft?: tijdje terug ging zag ik een paar filmpjes op youtube en vond ik het best intresant om te zien en wilde ik graag ook een keer gaan airsoften helaas was er niemand in mijn vriendenkring
die airsoft speelde. daarna toen ik begon met gamen op de pc vond ik een leuk groepje waamee ik weel games mee speelde. toen er 1 mij vertelde dat zij doen airsoften vroeg ik meteen waneer zij weer eens gingen en of ik meekon gelukkig duurde dat niet lang en kon ik voor de eerste keer een dagje airsoften in ulicoten en sindsdien ben ik helemaal weg van de sport.

Overige info: ik heb 1 vriendin en samen hebben wij 1 dochtertje van 2 jaar oud helaas wonen wij nog niet samen (Beetje ingewikkeld allemaal):D
Waar woon ik?: ik woon in zuid Limburg in Brunssum
Replica?: ASG CAA M4 CQB Desert (shciet 310 - 320 fps)

14444947_1228590257235005_7949201843702232734_o.jpg
14589848_1228588617235169_629870633995040410_o.jpg
14615811_1228588583901839_6856170733909073982_o.jpg

dit was het wel z'n beetje als er nog vragen zijn dan sta ik er klaar voor om ze te beantwoorden.

Groetjes Kay

• Leuk
Waarderingen: Jan
Hey Kay, welkom op het forum!

Tot op het veld

Groeten Rick

• Leuk
Waarderingen: kay
Welkom hier! Voor al je vragen en dingetjes zit je hier helemaal goed.
Leuke replica al .
Mocht je nog eens naar ulicoten gaan kom ik je vast tegen!

Hoi Kay,

Welkom op het forum! Ik zie het niet in je intro, maar gezien je al replica's hebt ga ik er vanuit dat je al NABV lid bent?

Dikke M4 trouwens, ik heb zijn zwarte broertje :p

2016-08-08%2019.05.54.jpg

• Leuk
Waarderingen: Blade
Hoi Kay,

Welkom op het forum! Ik zie het niet in je intro, maar gezien je al replica's hebt ga ik er vanuit dat je al NABV lid bent?

Dikke M4 trouwens, ik heb zijn zwarte broertje :p

2016-08-08%2019.05.54.jpg
ja ik ben idd nabv lid ben ik vergeten te melden. en wat een mooie replica heb je daarom heb die ook genomen alleen in tan :P

• Leuk
Waarderingen: Sadiek
Ik denk dat ik hem een jaar geleden ofzo al voor het eerst ergens zag, was meteen verliefd.

Ik heb trouwens gelijk even een vraag. Ik zie dat jij er ook een demper op hebt zitten. Heb jij er ook last van dat de BB's de demper niet doorkomen?

Ik denk dat ik hem een jaar geleden ofzo al voor het eerst ergens zag, was meteen verliefd.

Ik heb trouwens gelijk even een vraag. Ik zie dat jij er ook een demper op hebt zitten. Heb jij er ook last van dat de BB's de demper niet doorkomen?
nee het is een vrij korte demper normaal heb ik er gewoon de flashhider erop zitten. meschien heb je een tekorte innerbarrel? meestal worden dempers aleen gebruikt om een langere innerbarrel te gebruiken. meschien kan je het vragen in iin topic op de technische hulp.

• Leuk
Waarderingen: Sadiek
Dempers worden meestal gebruikt om inderdaad een inner barrel te verschuilen maar dit is niet per se nodig, je kan ook prima een demper runnen zonder een langere inner barrel. Als bb's de demper niet door komen op welke manier gebeurd dit dan?

• Leuk
Welkom Kay en veel plezier op het forum en in de wereld van airsoft

• Leuk
Welkom Kay!

Toffe replica idd! En wat leuk, een dochter :) niet voetballen maar barbies dus ;)