Dit schaad de organisatie echt niet hoor.. Volgens mij heeft niemand gezegd: 'Ik ga ooit nog naar No-Limit.' of ook maar iets in die trant. In post 17 werd een vraag van mij, over wat Cleanshot hiermee te maken zou hebben beantwoord. Joris schreef in zijn eerste zin al dat het speculeren is en dat we ons daar niet mee bezig moeten houden. Daarna is er niet over doorgegaan en zou iedereen met een beetje gezond verstand genoeg moeten begrijpen over de situatie. Door het "weg te stoppen" en hier een slotje op te gooien gaan wij allen mee in het verslechten van onze reputatie als airsofters.
Dit topic maakt aan newbie's (zoals oa mijzelf) duidelijk dat dit een zeldzaam iets is en het niks met airsoft te maken heeft. Titels zoals: 'Oorlog in airsoft-land' van het AD, schaden de sport en onze reputatie. Daar zou de discussie naar mijn mening heen moeten..
Airsoften zou vergeleken moeten worden met Biatlon. Je weet wel, die sport waar je eerst een klere end moet skiën, om vervolgens op een aantal doelen te schieten. Niet met oorlog en zoals een van de lezers van het AD schreef: 'soldaatje spelen'..