Tritega reporting for duty.

Welkom hier!
De cyma cm048 is een prima replica om mee te beginnen! Niet duur, genoeg magazijn keuze..Let wel, dit is een ak74 en geen 47... Voor mij een + omdat ik de vorm iets mooier vind....
Verder is het hout wel wat Oranje, ik ben bezig nu om mijn hout iets donkerder te beitsen (krijg die foto's er niet op, dus geen voorbeeld)

qua internals zijn ze stock prima, schieten ongeveer 40 a 45 meter stock, dit valt redelijk makkelijk te upgraden....je hebt een metalen hop up, dus geen plastic...alles voelt stevig aan en er zit geen wobble of rare rammeltjes in de replica....

vn de Cyma cm048 ga je veel plezier beleven, dit is mijn 2e, meer omdat ik stom was om tussentijds te stoppen en alle meuk te verkopen.....maar ben direct voor een 2e cm048 gegaan.
Succes!!

Ohja! let wel op, je moet hem nog downgraden, anders kan je niet spelen hier in NL!

Redrum;20033 zei:
Ohja! let wel op, je moet hem nog downgraden, anders kan je niet spelen hier in NL!

Hij schiet 370 FPS wat 1.27 joule is. Teminste dat zegt Qtac. 3,5 joule is toch de max in Nederland?

Hij schiet 370 FPS wat 1.27 joule is. Teminste dat zegt Qtac. 3,5 joule is toch de max in Nederland?

Muzzle velocity: 420 fps ----dat zegt de website van Taiwangun....waar ik de cm048 vandaan heb, en dit zegt het FPS certificaat ook...370 fps is sowiezo te veel, 360 fps is de absolute max voor automatische replica's in NL....

waar die 370 vandana komt van Qtac, geen idee...
Maar hou er dus rekening mee dat je moet gaan downgraden..
Nu is dat niet erg, want Taiwangun kan dat ook voor jou doen, moet je dan aangeven

Het 360 FPS limiet geld niet voor Gas of CO 2 wapens?

6. Airsoft apparaten mogen een mondingsenergie van 3,5 Joule hebben (ongeveer 600FPS). De meeste velden hanteren echter een limiet van 360 fps MAX voor AEG’s, en 550 fps voor snipers.

Bron: NABV

Tritega;20037 zei:
downgraden tot 360 FPS toch?

Ik laat hem downgraden tot 340/350 fp..zit ik sowiezo safe met berschillende chrono's bij verschillede organisatie's

Alleen bolt action/2 seconden delay mogen tot 500 fps schieten

En als ik em bij Taiwangun koop moet ik hem eerst kopen en dan aangeven of eerst contact opnemen en dan kopen?

Tritega;20040 zei:
En als ik em bij Taiwangun koop moet ik hem eerst kopen en dan aangeven of eerst contact opnemen en dan kopen?

Als het goed als je hem gaat bestellen staat er ergens met rode letters iets over de downgrade, als ik het goed hem kan je daar aangeven of je hem wilt laten downgraden...Ik heb het niet gedaan, omdat ik het laat doen hier in NL, maar dat is een eigen keus, betaal ik iets meer voor,...

Bij het betalen via taiwangun kan je een opmerking achter laten om hem te laten downgraden;) vergeet ook niet een kopie van je nabv pas naar ze op te sturen

@Tritega
Welkom! AK's zijn heel vet en Russisch spul an sich ook al (anders neem je eens een kijkje in de kast van @Strelok en dan raak je vanzelf wel enthousiast).
Ik ga ook voor die CM.048 en voor een beginner moet dat prima zijn.
Verder: heel veel plezier en hopelijk tot snel op het veld!

ChaoSState;20134 zei:
@Tritega
Welkom! AK's zijn heel vet en Russisch spul an sich ook al (anders neem je eens een kijkje in de kast van @Strelok en dan raak je vanzelf wel enthousiast).
Ik ga ook voor die CM.048 en voor een beginner moet dat prima zijn.
Verder: heel veel plezier en hopelijk tot snel op het veld!

Bedankt :)