TTD 1.1 en TTD 1.2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Beide dagen geboekt en betaald! Wie volgt? @Pafkoes, @Conrex, @Arjan Kerkhof

Jammer maar helaas kan ik maar 1 zondag misschien dat ik nog iets kan regelen maar denk het niet

Ich bin dabei! Beide dagen ofc..

Vorige keer op 1.1 blijven hangen dus nu doorknallen tot 3 strepen plus ster ^_^

Ich bin dabei! Beide dagen ofc..

Vorige keer op 1.1 blijven hangen dus nu doorknallen tot 3 strepen plus ster ^_^

Zullen we gewoon beginnen met één streep? ;-) 

Als ik het goed begrijp is TTD1.1 op de 13e en TTD1.2 op de 20e?

Dan houd het voor mij al op,de 13e ben ik nog aan het werk en de 20e kan ik niet mee want ik moet dus eerst TTD1.1 gedaan hebben.

Dat klopt toch,of zie ik iets verkeerd?

acn"ers .

zoals de meeste al weten ben ik geen aspirant meer bij ACN.

en ga ik samen met David een eigen team beginnen B.A.D

daarom sla ik deze TTD over en ga hem volgend jaar doe ik hoop dan met een aantal leden van B.A.D

Gr tonb

Zou ik echt doen @tonb

De TTD's zijn echt heel erg leuk en leerzaam. ;)

@Pafkoes en @Mike, jullie hebben beide in dit topic aangegeven dat jullie hier ook naar toe gaan, klopt dit nog steeds?

Als mede ttd 3+er (hoewel ik aankomende zondag na de 1-3 mijn ster pas heb verdiend) zeg ik ook, DOEN!
Het is enorm leuk en als je het vol houdt kan het heel veel toegevoegde waarde bieden voor je spel.

Ik had een hele text geschreven maar het is leuker als jullie er head first in duiken.

Veel sterkte gewenst mannen ;) de drill Sargeants van Airsoft Heaven zijn meedogenloos ;) he...he...he...

@Seagon,

ik laat het over my heen komen, en ben er best zenuwachtig voor,

gelukkig zyn  @Frank-Peter, en @[F]airsofter er ook,dus steun genoeg 

van deze kanjers

verders zie ik het wel

Wordt leuk joh! Heb de eerste al een keer gedaan en het is niet gek veel anders als hoe we standaard skirmen inmiddels..

@lotte maak je geen zorgen, het is leuk om te doen en er zal veel informatie gedeeld worden en stel zoveel mogelijk vragen, daar zijn Chris en Robin voor ;)

Ik hoop binnenkort veel sessies met acn in te plannen zodat ik eindelijk van mijn aspirantschap af kom. Mijn focus gaat alleen heel snel echt naar milsim, mede dankzij de TTD reeks.

Enkel nog wat gear voor CQB en dan ben ik er klaar voor :) de realcap apparaten heb ik allemaal hehe

Wat als men al bekend is met het geen wat op ttd1.1 geleerd wordt en men gewoon voor de lol wil meedoen op ttd1.2? Moet je dan ook bij ttd1.1 beginnen?