Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als mede ttd 3+er (hoewel ik aankomende zondag na de 1-3 mijn ster pas heb verdiend) zeg ik ook, DOEN!
Het is enorm leuk en als je het vol houdt kan het heel veel toegevoegde waarde bieden voor je spel.
Ik had een hele text geschreven maar het is leuker als jullie er head first in duiken.
Veel sterkte gewenst mannen de drill Sargeants van Airsoft Heaven zijn meedogenloos he...he...he...
@lotte maak je geen zorgen, het is leuk om te doen en er zal veel informatie gedeeld worden en stel zoveel mogelijk vragen, daar zijn Chris en Robin voor
Ik hoop binnenkort veel sessies met acn in te plannen zodat ik eindelijk van mijn aspirantschap af kom. Mijn focus gaat alleen heel snel echt naar milsim, mede dankzij de TTD reeks.
Enkel nog wat gear voor CQB en dan ben ik er klaar voor de realcap apparaten heb ik allemaal hehe
Wat als men al bekend is met het geen wat op ttd1.1 geleerd wordt en men gewoon voor de lol wil meedoen op ttd1.2? Moet je dan ook bij ttd1.1 beginnen?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.