TTT Evening Skirm

Lijkt het je leuk een TTT Evening Skirm??

  • Jaa

  • Nee

  • Ik weet niet wat het is?....


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

FAQZY

Well-Known Member
13 nov 2016
49
27
Trophies
5
Beste Leden,

Ik vroeg me af of mensen het leuk zouden vinden om een TTT (Trouble in Terrorist Town)Evening Skirm te organiseren?
In overleg met Chapter Four kan ik dit misschien wel waar maken! Bij genoeg animo wil ik dit wel in gang zetten! heb je interesse geef even een berichtje hier onder:) Of reageer op de Poll

Met vriendelijke groet,
Robin Kors
 
voor een door de weekse avond misschien net ff te ver rijden, maar intresse is er sowieso!
 
Het is de bedoeling om begin volgende jaar onze eerst TTT te organiseren dit gaat worden op de zaterdag avond.! De kosten van de TTT Skirm bedraagt 17,50,- Natuurlijk kunnen we ook tussen door een andere game er bij pakken! Iedereen kan/mag met suggesties komen, Dat is natuurlijk geen probleem!
 
  • Leuk
Waarderingen: campesteijn
Super tof dat je dit wilt gaan doen @FAQZY !! Zoals @campesteijn zegt een beetje ver voor de zaterdag avond jammer genoeg. Wellicht te combineren met een overdag skirm?
 
Super tof dat je dit wilt gaan doen @FAQZY !! Zoals @campesteijn zegt een beetje ver voor de zaterdag avond jammer genoeg. Wellicht te combineren met een overdag skirm?

Jaa! hier dacht ik ook al beetje aan voor mensen die van ver komen! al zou je mooi daggie skirmen en dan in de avond dit misschien!:) al weten we nog anders leuke games kunnen we dat eventueel ook oppakken!
 
Eindelijk een veld wat voor mij geen 200KM rijden is. Mocht het doorgaan, ook wanneer het alleen een zaterdag avond is, dan ben ik erbij.
 
Yeah voor mij is 2 uur wel echt te ver voor slechts een avondje TTT, dan liever ook een combi dag skirm met 's avonds nog een paar games TTT.
 
Bij een combinatie met een dag skirm, heb ik zeker interesse!
 
Ik ga eens goed overleggen bij C4 dat mogelijkheden zijn, misschien meerdere games ofzo!
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80