Tweeq reporting

Tweeq

Member
13 aug 2014
10
3
Trophies
2
Hoi Allemaal,
Voorstellen is niet mijn allergrootste hobby, echter airsoft wel dus dan moet dit ook maar even. So....here goes nothing.
Mijn naam is Tom, 30 jaren jong en woonachtig met mijn gezinnetje in het mooie Hoorn voor een aantal jaren. Gelukkig getrouwd, (jullie lezen het goed...gelukkig), en een Zoon 5jr en dochter 2jr.
Zelf ben ik in contact gekomen met airsoft in 2007 tijdens mijn eerste uitzending naar Afghanistan. Dus dat betekend dat ik een ex-mil ben en vandaar nog steeds de belangstelling heb. Tegenwoordig ben ik netwerk architect nadat ik besloten had dat uitgezonden worden met een gezin niet altijd even briljant is.
Mijn interesse is er dan ook al redelijk lang en ben ook al zolang bezig om gear op te snorren en te verzamelen. Ben zelf een aantal keren met mil-sims in aanraking geweest echter is daarvoor een team wel zeer belangrijk, en aangezien ik tot op heden toch een beetje een lone-wolf was vond ik het tijd worden om eens te kijken of er een team airsofters is wat mij ligt en ik, nog belangrijker, tussen pas. Lone-wolf betekend trouwens absoluut niet dat er geen teamspirit is, het is er gewoon nooit eerder van gekomen en met het naar skirms gaan zijn er genoeg mensen om mee te babbelen.
Hieronder een kleine opsomming van gear zodat jullie, hopelijk, een beeld krijgen. Mochten er mensen echt interesse hebben kan ik altijd foto's plaatsen ergens op het forum. De AEG is redelijk oud maar voorzien van nieuwe en non-stock onderdelen.
AEG - INSIDE - Classic Army M15A4 Proline SPC. (special purpose carabine) Prometheus - (Nozzle, Cylinder head, Cylinder Piston, Piston Head, Spring, tappet plate, hop up + bucking, selector plate) Madbull -       (tight bore 6.01 barrel, Spring guide ball bearing) Black python Maddbull Mosfet Gate Merf 3.2
Niet echt standaard meer, volgens mij zijn alleen de gears nog stock aangezien het proline CA betreft gaan deze behoorlijk lang mee. Dat was de binnenkant. ;)
AEG - Outside Madbull - RIS PWS MK110 V-TECH 1.5-5x magnifier flipmount V-TECH aimpoint Surefie M951 Flashlight Magpull angeled grip
Dit alles met een 8.4 lipo met eventueel mogelijkheid tot 11.1 na een upgrade van de gears en motor. Misschien hier en daar nog wat vergeten, dus pin me er niet op vast.
Als overige gear ben ik aan het kijken voor een multi-cam set echter weet ik dat sommige teams bepaalde camo hanteren dus daar wacht ik nog even mee. Tot dan hobbel ik rond in het mooie NL-camo patroon.
Daarnaast heb ik dan nog een butsmuts op van Emerson met de SEAL paint patroon, met als coms een Bowman Elite II set. Als laatste nog mijn RIG die ik heb aangeschaft van Warrior Assault systems desert kleuren. Voor degene die nog op zoek zijn naar een Ops-vest of Chestrig, thats the place to be. Wel wat prijzig echter briljant draagcomfort en ultra sterk. Linkje Deze aangevuld met pouches, backplate voor camelbag en dump-pouch.
Lang verhaal kort, i'm ready to go. ;)
Oja, heb ook nog een UFC Chrono voor als mensen willen testen dus deze kan/mag op het lijstje.Mochten jullie meer willen weten of foto's of iets anders dan hoor ik het graag.
Greetz,
Tweeq - out.
 
Welkom tweeq, ik ga je op het lijstje van de chrono's erbij zetten, inclusief mij zijn er dan 2 chrono's in hoorn ;-)
 
Welkom tweeq, nog redelijk in de buurt ook.
Verder heb je wel gelijk over het WAS spul heb laatst ook me WAS 901 chestrig binnen gekregen. Dat is zeker de moeite waard. Je kan het best bij Uktactical of visenversa bestellen, heb ik inder geval gedaan.
Tot op een skirm!
 
Welkom op het forum tweeq. Lijkt er op, dat er niet veel meer van je replica origineel is ;)
Mocht je trouwens naar 11.1 V lipo willen, maar bang zijn dat je gears dat niet aan kunnen, dan kun je ook LiFe accu's proberen (9,9 V)....


Sorry, Ik kan het niet laten :(    Een lipo met 8,4 V  lijkt me sterk ;)
 
Mooi Tweeq welkom hier. Er zijn genoeg teams in NL. Het is maar net wat voor team je jezelf in vind passen.
als jij je eigen camo wilt houden kies je een team dat multicam heeft of camo vrij is ;) ook die zijn er :)het zelfde met AEG. er blijken teams te zijn die bepaalde AA's "eisen" van hun teamleden. vaak i.c.m. een bepaald type camo. Maar er zijn ook zat teams waar dit vrij is.
Het is een hobby en je moet er plezier in hebben. Als je voor €???,- aan andere uitrusting moet kopen wat je zelf misschien ook niet leuk of minder leuk vind om mee te lopen is het toch wat minder plezier.
en zoals @Eviltwin-NL aanhaald je kan evt ook met LIFOPO spelen is stabierer dan liepo. Ikzelf speel er al jaren zonder problemen mee.nadeel? een 9,9V LIFEPO is net zo groot als een 11,1V Lipo
 
@Evil, de eerste bitchslap is al binnen bij me, hahahaha het is idd 7.4V ECHTER!!!!!! als je ze volledig oplaad hebben ze 8.4V :p maar toegegeven zat ik ernaast.
Ik heb totaal geen ervaring met LiFe accu's maar eens in gaan verdiepen en eentje aanschaffen.
 
Hallo Tweeq, en fijn om er weer een Noord-Hollander bij te hebben. Carpoolen is meestal gezelliger met zijn 2-en. En volgens mij kan ik nog wat van je leren met het verbouwen van mijn AEG. Dus ... 
 
Welkom Tweeq!

Hoe ben je in aanraking gekomen met airsoft tijdens een uitzending? En wat voor een team zoek je precies? Wil je een milsim team of een wat meer casual team?

Sorry als dit in je post stond, maar op de iPad mini mis ik stukjes van je post dankzij dit "geweldige" forum ;)