SSG24 is idd out of the box de beste sniper, helaas bereik je er niet de 90m mee als effectief bereik (dus vlakke vlucht) maar eerder 80.
Goed genoeg om 95-100% van het veld weg te schieten. Maar iemand die zich ingelezen heeft, een paar zaterdagen heeft afgesteld op wat de beste combos zijn Kwa barrel, bucking en etc. Zal toch Kwa range en consistentie beter zijn, de prijs zit Dan Wel rond de 600-700 ish of meer.
Das dus een afweging die ook moet worden gemaakt, neem je genoegen met het meerendeel eruit schieten of echt pushing the limits.
Mijn advies is om een SSG24 te halen als je sniperen uit wilt proberen, en als je set in stone bent en echt diehard wilt gaan sniperen zelf te gaan tinkeren met bijv een replica die vsr internals heeft
Ik ga net als @Robin (snipers onder elkaar) hetzelfde zeggen. SSG-24 is als je out of the box wil sniperen je oplossing. 80 mtr effectief is hij simpel. En ja ik heb hem in mijn handen gehad en mee geschoten.
Voordeel van de SSG-24 is dat hij out of the box gewoon top is. Materiaal wat er in zit is al berekend op zwaardere waardes.
Wil je echt dat laatste paar edges hebben op het veld, tja dan is er geen andere oplossing dan zelf te gaan sleutelen en proberen, en dat geeft je ook gelijk weer een hoop inzicht hoe een replica (sniper) werkt.
Ik ben ook geen sleutelheld, maar mijn geupgrade JG-Bar 10 durf ik wel open te trekken.
De vergelijking met auto's kan je niet maken, waar jij naar opzoek bent qua replica en die vertaling naar airsoft is hier al eerder genoemd. Je bent bezig met het tunen van iets. Immers jij wil het beste van het beste out of the box.
Zelfs de SSG-24 van Novritsch is een getunde replica. Immers hij is zelf geen producent, en je kunt hem niet off the shelf kopen, je mag hem bestellen en hij wordt als je hem nu besteld in Sept. geleverd. In dat opzicht is er niet zo heel veel verschil met Umbrella Armory . Alleen maken die geen geheim van de onderdelen die ze gebruiken en dat laat Novritsch dus in het geheim .
Als je de SSG-24 gaat bekijken zie je dat het eigenlijk een verbeterde versie is van de Modify Mod-24 is.
Dus denk dat je gewoon heel goed moet kijken wat je precies wil. Overigens je kan een F1 auto kopen maar dat wil niet zeggen dat je ook een F1 coureur bent. Je bent zo goed als dat je zelf speelt daar helpt geen moedertje lief aan wat je in aan geld in je replica steekt.
Dus antwoord uit de fabriek en 90+ ga je niet vinden heel simpel gezegd. De SSG-24 zal echt wel 90 meter schieten maar niet in rechte lijn. Omdat het domweg ook niet mogelijk is qua fysica . Denk aan cylinder inhoud, denk aan gewicht BB, denk aan alle waardes die van toepassing zijn op het schieten met BB's .
Leuk om je in te verdiepen waar snipers met real steel rekening mee moeten houden bij een schot.
Laatst bewerkt: