Upgrade Specna arms sa-a03

Sem

Member
1 jan 2022
5
0
Trophies
1
Ik ben momenteel bezig met het upgraden van mijn specna arms sa-a03, ik heb al de inner barrel en de hop up unit vervangen. Ik wil mijn specna nog op full auto kunnen runnen, maar de voordelen van een dmr build ervaren. Daarom wil ik een high torch build. Nu ben ik alleen niet bekend met alle merken en waar ik het best kan bestellen, welke gears kan ik het best bestellen welke spring welke motor en welke airnozzle en mosfet etc. ik schiet het liefst precies 1.20 joule.

Momenteel mijn onderdelen die ik al heb:
ZC Stainless Steel 6.02mm Inner Barrel for AEG 400mm
Maxx Model ME PRO CNC Hopup unit for M4 AEG
Maple Leaf MR Hop Up Rubber for AEG - 75 Degree
 
Schermafbeelding 2022-01-31 om 21.33.33.png
Schermafbeelding 2022-01-31 om 21.33.33.png
Schermafbeelding 2022-01-31 om 21.33.12.png
 
deze onderdelen uiteindelijk besteld, verder tijdelijk nog geen mosfet upgrade. voor nieuwsgierige ik hou jullie up to date of het iets goeds word.
 
Helaas ben ik niet de aangewezen persoon aangezien ik al een tijdje geen aeg meer geüpgrade heb (ik knalde "vroeger" altijd gewoon overal Lonex en Maple Leaf in ;)). Maar ik kan je wel als tip geven dat ik hem ietsje minder strak zou afstellen dan 1.2J. Niets is kutter dan je nieuw geüpgrade replica niet het veld mee op te mogen nemen omdat je op de chrono van de orga net te hard schiet. Succes met je build man!
 
  • Leuk
Waarderingen: Twinfromhell
Helaas ben ik niet de aangewezen persoon aangezien ik al een tijdje geen aeg meer geüpgrade heb (ik knalde "vroeger" altijd gewoon overal Lonex en Maple Leaf in ;)). Maar ik kan je wel als tip geven dat ik hem ietsje minder strak zou afstellen dan 1.2J. Niets is kutter dan je nieuw geüpgrade replica niet het veld mee op te mogen nemen omdat je op de chrono van de orga net te hard schiet. Succes met je build man!
Bedankt voor de tip. dat is een goede inderdaad maar ik neem gewoon een reserver spring mee ik heb een quik spring systeem dus desnood vervang ik de spring voor een slapperde op het veld.
 
Vandaag aan het klussen geweest, ik heb hem weer succesvol in elkaar gekregen naja succesvol de shimming klinkt niet hellemaal lekker en de de nieuwe piston loopt niet lekker morgen weer met meer tijd het opnieuw proberen