Vanuit het noorden :)

Anthony

Member
19 feb 2018
9
1
Trophies
2
Hallo,

Ik ben Anthony woon op Ameland, sinds 3 jaar lid van de Nabv en helemaal weg van het airsoft. Helaas ivm werk en woonplaats lukt het niet om elke week fanatiek een skirm te pakken. Als ik speel ben ik voornamelijk in Leeuwarden indoor aanwezig !

Zat al vaker op youtube filmpjes te kijken van ACN en werd nou ook wel eens tijd om te registeren op het forum van acn. :p

Mocht je keer in Leeuwarden een skirm pakken bij Lets Paintball dan hoor ik het graag en misschien tot dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom! En lijkt me indeed lastig zo hoog in het Noorden om goede locaties te vinden. Leeuwarden ken ik zelf niet, leuke locatie??
 
  • Leuk
Waarderingen: Anthony
Welkom! En lijkt me indeed lastig zo hoog in het Noorden om goede locaties te vinden. Leeuwarden ken ik zelf niet, leuke locatie??
Ik vind zelf lets paintball wel leuk, het is een cqb indoor en ze hebben nu al tijdje ook outdoor stukje. Goed personeel en vooral het veld zowel indoor en outdoor is goed aangekleed. Indoor is een map uit het spel call of duty na gebouwd. http://www.letspaintball.nl/

ik ben alleen op dinsdag avonden geweest dat kwam mij iedere keer beste uit, ben nu al tijdje niet geweest maar er was iedere keer vaak vaste groep die kwam. Ben ook in oudwoude geweest ook leuk is in een oud fabriek maar me voorkeur gaat naar letspaintball. Snelle potjes veel tactiek
 
Hi Anthony!

Leuk dat je je hier hebt aangemeld! :D
 
Hi! Welkom op het forum. Bij vragen staat iedereen voor je klaar :)