Vervoer

Johan112

Member
25 aug 2019
9
0
Trophies
1
hoi allemaal ik heb een vraag hoe mag je met je airsof apparaat weg. mag dat met de outo of mag dat in ok in de bus of taxi
laat het even weeten al vast bedankt
 
Elk transportmiddel is toegestaan zolang dat gebruikt wordt via de meest voor de hand liggende route naar en van je bestemming.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
En voor alle zekerheid de tas koffer etc. die je bij heb doe een slotje erop (en er mag niks zichtbaar zijn van de replica begreep ik ooit eens)
 
Wanneer je een replica vervoert, is het verstandig om hem altijd afgesloten te vervoeren. Met slot inderdaad. En verder komt er een stukje gezond verstand bij kijken. Dus inderdaad, zorg ervoor dat het niet herkenbaar is als zijnde replica. Een degelijke tas of koffer is daarom belangrijk. Ikzelf behandel mijn replica's altijd als zijnde echt, omdat in de basis in de omgang een hele hoop elkaar overlapt met een echte klapper.

Helaas zijn er nog altijd mensen die niet de empathie hebben om na te kunnen gaan wat iemand zonder enige airsoft kennis denkt als ze in een volledig gevechtspak aankomen op een airsoftlocatie met een rugtasje waar een slordige 13CM aan loop uitsteekt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Stey en Toothpick