Verzopen replica's

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dela
  • Startdatum Startdatum

Dela

Active Member
7 jan 2018
27
8
Trophies
4
Heren,

Het noodlot is bij mij toegeslagen..
Al mijn replicas zijn verdronken door omstandigheden, ook echt verdronken.

Zijn deze enigerwijs weer werkend te krijgen?
Het gaat om 3 aeg's en een gbb pistol.

Elk advies is welkom.

Uhm goed drogen, schoonmaken en opnieuw invetten en dan zal er niet veel aan de hand zijn. Meeste in meeste AEG's is een aluminium dus zal niet snel roesten, zelfde zal wel voor veel GBB's gelden.

Ok bedankt. Maar hoe zit het dan met de electra bekabeling? Kan ik trouwens verdronken batterijen nog gebruiken?

Lipos zou ik weg doen, andere soorten kun je nog proberen.

Vergeet attachements als lampies, peq-box ect niet los te draaien en daar het vocht uit te laten lopen.

Met een fohn kun je nog lastige bereikbare plekken proberen te drogen

Maar nu zijn we natuurlijk benieuwd naar het hele verhaal :p

• Leuk
Waarderingen: Dela en JWieleman
Demonteren en laten drogen. Afhankelijk van het soort water (schoon vs vuil water) misschien even schoonspoelen. Klinkt raar maar nat is het nu toch.

En ik ben idd ook wel nieuwsgierig geworden.

• Leuk
Waarderingen: Dela
Het hele verhaal... is niets meer en minder dat al mijn spullen letterlijk zijn verdronken, maar dan ook echt alles. Daar mijn woonboot is gezonken maandagnacht toen ik aan het werk was.
Bijna thuis na het werk kreeg ik dus bericht dat mn woonboot was gezonken en brandweer en politie al ter plaatse waren. Oorzaak is nog onbekend.
Het enige wat ik heb kunnen redden met risico voor mn eigen leven zijn mijn honden.
Nu word het wachten op het optakelen van de woonboot voor de oorzaak en afwikkeling van de verzekering.

Heel veel sterkte met de afwikkeling van alles, en fijn dat de honden en jijzelf nu veilig zijn.

• Leuk
succes paul! Wat ik even zo bedacht vroeger viel mijn frontje van me auto radio in de vijver enigste wat ik deed is hem helemaal laten drogen en nimmer nooit aanzetten als het nat is ik weet dat dit niet het zelfde is maar misschien is het wel een hulp om zoveel mogelijk te redden succes pik!

• Leuk
Holy kak. Wat een ellende. Je huis zo onder water!
Succes met de afhandeling. Hopelijk komt het allemaal goed voor je.

Heb geen back up replica nog. Anders had ik je die geleend bij een skirm.

• Leuk
Dat is geen leuk thuis komen maar je hebt je honden nog hoop dat de verzekering goed voor je is.

• Leuk