Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Uhm goed drogen, schoonmaken en opnieuw invetten en dan zal er niet veel aan de hand zijn. Meeste in meeste AEG's is een aluminium dus zal niet snel roesten, zelfde zal wel voor veel GBB's gelden.
Het hele verhaal... is niets meer en minder dat al mijn spullen letterlijk zijn verdronken, maar dan ook echt alles. Daar mijn woonboot is gezonken maandagnacht toen ik aan het werk was.
Bijna thuis na het werk kreeg ik dus bericht dat mn woonboot was gezonken en brandweer en politie al ter plaatse waren. Oorzaak is nog onbekend.
Het enige wat ik heb kunnen redden met risico voor mn eigen leven zijn mijn honden.
Nu word het wachten op het optakelen van de woonboot voor de oorzaak en afwikkeling van de verzekering.
succes paul! Wat ik even zo bedacht vroeger viel mijn frontje van me auto radio in de vijver enigste wat ik deed is hem helemaal laten drogen en nimmer nooit aanzetten als het nat is ik weet dat dit niet het zelfde is maar misschien is het wel een hulp om zoveel mogelijk te redden succes pik!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.