Vfc scar-l upgrades

Yup zit al een mosfet in pico ssr. Denk dat ik ga proberen de m110 erin hou en dan de overspin maar voor lief nemen.
Even testen of ik geen feeding issue krijg en dan gewoon einde dag even met een 7.4 lipo de spring in goede positie zetten.
En even kijken wat de fps is met m110 desnoods nog maar even ss een tandje of 2.

Edit: yup word ss echter heb ik geen slijpmashine dus ga er later mee verder.
Maar gaat de goede richting op als ik 2 tanden ss zou de rps ook nog omhoog gaan.
rgxdien2becz7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hmm okay ja dan zit er niks op als een paar tandjes weg halen.
Voor zover ik weet gaat je rps niet om hoog van short stroken je fps dropt dan wel weer opzich netjed btw met20
 
RPS gaat wel iets omhoog motor hoeft minder ver te trekken, dus heeft een langer stuk waar hij kan draaien zonder weerstand van de veer, maar het is niet heel veel en je zal het zonder een werkelijk getal niet merken.
 
Agja we houden het hier op dan en ik heb al een ton geleerd door dingen te doen :) trigger response is wel een stuk beter daar ben ik echt blij om. Morgen eens kijken of het lukt de sector te veilen.
 
Leuk he upgraden :p, ik was al blij dat mijn specna in een keer werkte zonder al te veel gekke geluiden XD. Ik en waarschijnlijk Chris ook wel zien graag een video tegemoet van de trigger response en rps straks :).
 
Ik ben ook wel benieuwd idd naar je gedachten hoe je resultaat is geworden en hoe je een volgend project gaat aan pakken en je mag ook wel trots zijn op jezelf denk ik ik boel een replica aanpakken is nog altijd niet niks

Mijn gedachte achter ss is juist minder tandjes dus minder snel aangrijpingspunt maar je motor gaat niet sneller dus zelfde rps met lagere fps. Maar jouw kantnklopt weer ook maar goed zolang het maar postief uitpakt:p
 
Mijn gedachte is dat de vfc scar-l een bi**h is om te upgraden hahah.
Maar ik ben wel blij dat ik het heb gedaan gelijk een mooielijke replica leer je wel een hoop dingen.
Aan de andere kant wel beetje regret want had niet alle tools om het makkelijk te doen.
Mijn volgende build ga ik wel anders aan pakken, zowieso een replica die meer ruimte heeft voor mosfet en batterij.
Waarschijnlijk wil ik een qcb monster maken die lekker klein is met een ziekte trigger response.

En de build die gaat komen na het qcb monster is waarwchijnlijl sniper build :)

En mijn gedachte achter ss is een iets kortere cycle met zelfde motor spin is de cycle sneller rond dus iets hogere rps. Maar zoals rebel zegt zal dit niet veel zijn max 2/3 rps ofzo?
 
Ik heb op me DSG gewoon een externe pouch met batterij op me crane stock, deze is normaal voor een sniper/shotgun stock, maar hij paste ook op mijn crane stock. Niet geheel elegant maar het werkt prima. Als je iets wil met een gigantische batterij compartiment moet je een M16 stock nemen. Een MFT BUS replica heeft ook een aardig compartiment en anders een bullpup (AUG).

Ja idd het stukje zonder de tegenwerking van de veer zal langer worden door te short stroken en hier kan de motor dan zonder weerstand draaien, dus zal 1-2 RPS meer zijn, maar dat merk je praktisch toch niet.
 
Na wat sleutelwerk weer een update toegevoegd. Over 2 weken ga ik weer verder als ik nieuwe onderdelen binnen heb.


Edit: build is af :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan