Voorstel rondje nieuw lid

Om enigszins al wat voorbereid te zijn heb ik alvast een replica tas aangeschaft. Deze moet als het goed is volgende week binnen komen.

3iRfc7K.jpg

Op de foto's die ik gehad heb zag het er goed uit met genoeg opberg mogelijk heden voor een main replica en een eventuele side-arm
 
3iRfc7K.jpg

Op de foto's die ik gehad heb zag het er goed uit met genoeg opberg mogelijk heden voor een main replica en een eventuele side-arm[/QUOTE]


Ziet er goed uit, vergeet geen slot erbij te kopen zodat je de vakken waar de replica's inzitten op slot kan doen. ;)
 
Tnx voor de tip. Slotjes heb ik gelukkig nog wel thuis liggen dus dat moet zeker goed komen!
 
Goed nieuws! Vandaag is mijn NABV pas binnen gekomen. Kan niet wachten om te gaan skirmen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Welkom Mick, fijn dat je je Nabv pas hebt binnen gekregen. Aan de slag!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: M1ck3ynl
Zo, de replica is al eventjes binnen en van de week in de achtertuin maar een paar BB's verschoten en ik kan niet anders zeggen dan: wat een geweld. Moet nog wel het een en ander afgesteld worden wat betreft de red dot die ik gebruik.

De volgende dingen om aan te schaffen zijn:

Complete kleding set, zit te denken aan of Woodland of US digital camo maar ben hier nog niet helemaal over uit.
Lipo lader incl een extra batterij en safebag
Chrono, is toch fijn denk ik om zelf te hebben en zo duur zijn die dingen niet
Side arm, nog geen idee welke dus tips zijn welkom

Verder ben ik aan het kijken voor een sling maar wat raden jullie aan? een 1 of 2 point sling?
 
Zojuist weer het een en ander bestel, zeg maar mijn eigen kerst cadeautjes hehe.

Front grip met bipod, silencer voor de looks en een 1-point sling.
 
Zo, de replica is al eventjes binnen en van de week in de achtertuin maar een paar BB's verschoten en ik kan niet anders zeggen dan: wat een geweld. Moet nog wel het een en ander afgesteld worden wat betreft de red dot die ik gebruik.

De volgende dingen om aan te schaffen zijn:

Complete kleding set, zit te denken aan of Woodland of US digital camo maar ben hier nog niet helemaal over uit.
Lipo lader incl een extra batterij en safebag
Chrono, is toch fijn denk ik om zelf te hebben en zo duur zijn die dingen niet
Side arm, nog geen idee welke dus tips zijn welkom

Verder ben ik aan het kijken voor een sling maar wat raden jullie aan? een 1 of 2 point sling?

persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar een onepoint sling. is wat flexibeler als jij je replica laat rusten.
verder zou ik, als je niet hard gaat sleutel aan je replica, geld besparen op een chrono. koop daarvoor een vest of iets dergelijks of wat extra magazijnen.

wat betreft side arm: wat is je interesse qua model en aandrijving? gas, co2 of electrisch.
iedereen zweert altijd bij TM 1911's. misschien dat interessant.
ik heb sinds vandaag een Armorer works hx1102! in nederland betaal je er top dollar voor (rond de 160) maar deze voor 120 euro bij gunfire kunnen kopen met black friday. niet helemaal tokyo maraui compatible maar wel full metal.
 
Welkom op het forum! En leuk dat je al zo enthousiast bent ^^
En ACU camo is erg cool idd, maar werkt helaas nogal slecht :p Maar in airsoft maakt dat niet echt uit.
 
als je niet hard gaat sleutel aan je replica, geld besparen op een chrono. koop daarvoor een vest of iets dergelijks of wat extra magazijnen.

Replica wat ik heb overgenomen is al aardig wat aan gesleuteld. Andere hop-up, inner barrel en heb 9 mid cap magazijnen dus dat moet voorlopig wel goed zitten haha.

wat betreft side arm: wat is je interesse qua model en aandrijving? gas, co2 of electrisch.

Een GBB side arm lijkt mij het fijnst om mee te spelen. Zie het nog niet zitten om al met CO2 patronen te spelen (ook geen idee hoe ik die zou moeten vullen etc). Mochten er nog meer tips zijn dan hoor ik het graag!

En ACU camo is erg cool idd, maar werkt helaas nogal slecht :p Maar in airsoft maakt dat niet echt uit.

Zit nog te twijfelen hoor. Of het wordt ACU of een multi-cam load out.
 
Replica wat ik heb overgenomen is al aardig wat aan gesleuteld. Andere hop-up, inner barrel en heb 9 mid cap magazijnen dus dat moet voorlopig wel goed zitten haha.

Een GBB side arm lijkt mij het fijnst om mee te spelen. Zie het nog niet zitten om al met CO2 patronen te spelen (ook geen idee hoe ik die zou moeten vullen etc). Mochten er nog meer tips zijn dan hoor ik het graag!

Barrel en hop up is niet echt sleutelen XD, iig niet in mijn ogen als je de hele GB over hebt gehaald dan noem ik dat aardig aan gesleuteld :p.

CO2 patronen kan je niet vullen, deze moet je na gebruik weg gooien en naderhand dus nieuwe halen.
 
Replica wat ik heb overgenomen is al aardig wat aan gesleuteld. Andere hop-up, inner barrel en heb 9 mid cap magazijnen dus dat moet voorlopig wel goed zitten haha.



Een GBB side arm lijkt mij het fijnst om mee te spelen. Zie het nog niet zitten om al met CO2 patronen te spelen (ook geen idee hoe ik die zou moeten vullen etc). Mochten er nog meer tips zijn dan hoor ik het graag!



Zit nog te twijfelen hoor. Of het wordt ACU of een multi-cam load out.

GBB pistolen zijn tof! heb je geen voorkeur qua model? sommige mensen hebben graag een Glock, andere weer een M9.
 
GBB pistolen zijn tof! heb je geen voorkeur qua model? sommige mensen hebben graag een Glock, andere weer een M9.

Toevallig zit ik erg te twijfelen tussen een G18C en een M9 maar ben er nog niet over uit.

Vandaag wel weer wat spullen binnen gehad voor mijn M4 replica. Zit alleen met het probleem dat ik mijn front rail niet goed vast krijg. Maar even puzzelen hoe ik dit voor elkaar ga krijgen...
 
Morguh!!

Is die locatie goed te doen?
Twijfel namelijk, en ken niemand die daar is geweest!!
Thanks alvast!!!

het is een mooi open veld met voldoende variatie in omgeving. ene kant heb je een rij bunkers die je kunt zien als een soort omgekeerde loopgraven. andere kant van het veld kun je van huisje tot huisje spelen waarvan sommige open zijn en dus een stukje CQB gevecht geven.
door het midden is het echt een woodland stukje met voldoende bomen en stukken om jezelf te verstoppen maar zonder de enorm dichte begroeiing die balls and arrows op bepaalde stukken van het veld heeft.

ik zelf vind het een tof veld!
 
  • Leuk
Waarderingen: DannyPBakker
het is een mooi open veld met voldoende variatie in omgeving. ene kant heb je een rij bunkers die je kunt zien als een soort omgekeerde loopgraven. andere kant van het veld kun je van huisje tot huisje spelen waarvan sommige open zijn en dus een stukje CQB gevecht geven.
door het midden is het echt een woodland stukje met voldoende bomen en stukken om jezelf te verstoppen maar zonder de enorm dichte begroeiing die balls and arrows op bepaalde stukken van het veld heeft.

ik zelf vind het een tof veld!

Klinkt meer dan goed!!
Thanks voor de info

Zodra het beter weer wordt ga ik eens kijken haha!

Thanks!!
 
Alweer een tijdje geleden dat ik wat gepost heb. Weekje geleden een WE17 overgenomen van een mede airsofter.

Morgen verwacht ik nog wat gear binnen:

- Compleet multicam outfit van Invader Gear
- Platecarrier incl aantal pouches
- Bollé 800 zovee bril
- Chronometer
- Midcap mag voor de M4 en een mag voor de side arm.

Op Bunkerhill maar eens kijken hoe alles samenkomt en hoe het bevalt.