Voorstel rondje

lisanne

Member
25 sep 2019
9
2
Trophies
2
goede morgen iedereen

ik ben dus lis ben nu ik dit berichtje schrijf 26 jaar jong, ben wonden in regio gelderland.
ik heb van me 16de tot vorig jaar altijd rental airsoft gespeeld en het bleef me wel kriebelen om dit als sport te gaan doen. door wat omstandigheden is het helaas wel wat uitstel geweest bij het aanvragen van me NABV pas. dit proces is begin september in gang gezet en zit nu vol spanning op me VOG te wachte.

hoe ben ik bij airsoft uitgekomen?? dat is best een rare omloop geweest van verschillende factoren.
ben voor het eerst wezen painballen toen ik net 16 werd, dat zelfde jaar via een oom van me mee mogen gaan naar zijn schietvereniging en dit vond ik wel leuk echter tinne kogeltjes schieten vond ik alleen snel minder leuk en ben toen moet toeval bij een paintbal & airsoft velt uitgekomen over de Belgische grens en daar voor het eerst met airsoft in aanraking gekomen. helaas was toen airsoft hier in nederland nog niet toegestaan.

naar een aantal jaar kwam een vriend er mee aan zette dat in nederland airsoft werdt gelegaliseerd en toen hier in nederland rental gear gebruikt en veel lol gehad. 2-3 jaar geleden kwam ik op youtube een milsim west video tegen en dat leek me ook wel gaaf. en zo is alles tot stand gekomen dat ik besloot van me hobby een sport te gaan maken.

als me NABV pas binnen is zal ik ook wel te vinden zijn in velde rondom regio gelderland zuid en misschien in de toekomst ook op milsims.

wens iedereen verder een hele fijne dag toe
 
  • Leuk
Waarderingen: Basura Nephilim
Welkom op het forum, ikzelf kom uit Wijchen. Dus je mag van mij een keer aansluiten.
 
iedereen hartelijk bedankt voor dit warm onthaal


Welkom op het forum, ikzelf kom uit Wijchen. Dus je mag van mij een keer aansluiten.
en dat lijkt me wel leuk. mag ik vragen naar welke speel velden jij vooral leuk, gezellig en toegankelijk zou zijn voor spelers die net van de hobby een sport gaan maken?? ben zelf wel al vaker bij fundustie geweest maar vind die velde iets aan een te kleinen kant persoonlijk
 
iedereen hartelijk bedankt voor dit warm onthaal



en dat lijkt me wel leuk. mag ik vragen naar welke speel velden jij vooral leuk, gezellig en toegankelijk zou zijn voor spelers die net van de hobby een sport gaan maken?? ben zelf wel al vaker bij fundustie geweest maar vind die velde iets aan een te kleinen kant persoonlijk

Ik ga meestal naar Critical Hit het is 15 minuten rijden, leuke sfeer, kleinschalig (rond de 40/50 man) en er worden verscheidene evenementen georganiseerd. Tegenwoordig doen ze alleen nog maar Story-line (open event) en Tacsim (zit tussen story-line en milsim in+ besloten, maar het is best makkelijk toegankelijk). Veld is relatief klein in vergelijking met B&A, maar voor mij groot genoeg (flanken etc kan nog altijd). Neem er ook regelmatig intro`s mee naartoe en die vinden het een erg leuk veld.
 
  • Leuk
Waarderingen: lisanne
Hallo,

Wij zijn een team uit Beuningen. Dus lekker in de buurt.
Genaamd The Dutch Ghosts.
We skirmen 2x per maand en soms nog wel vaker.
Lijkt het je leuk om in team verband te spelen. Stuur ons op FB even een berichtje!
 
  • Leuk
Waarderingen: lisanne
Hallo,

Wij zijn een team uit Beuningen. Dus lekker in de buurt.
Genaamd The Dutch Ghosts.
We skirmen 2x per maand en soms nog wel vaker.
Lijkt het je leuk om in team verband te spelen. Stuur ons op FB even een berichtje!
Hoe groot is jullie team?
 
welkom op het forum! We zeggen vaak dat mensen vooral eens moeten huren om te proberen, ik denk dat je dat nu wel hebt gedaan haha. Hoog tijd om iets voor jezelf uit te zoeken, zeker als je regelmatig speelt.