"Voorstellen" 5000km hier vandaan

@Seagon Ik denk dat ik inderdaad wel voor electisch zal gaan. Al moet ik wel zeggen dat wat terugslag me juist wel tof lijkt. Maar waar ik ook lees, meestal raden ze een AEG aan. Dan moet ik dat zonder terugslag maar voor lief nemen.

@Eviltwin-NL Wat vreemd dat magazijnen dan zo lastig te vinden zijn? Je zou zeggen dat de m4 toch een redelijk populair model is. Of heeft ICS dan weer een eigen type magazijn model? Ik las ook dat je bij Unit 13 de replicas zelf kan testen? Lijkt me wel zo prettig. Haha en alieexpres.. tjah mn vriendin is er gek op dus ben er mee bekend..

@Arjan Klu zeg je? Ai kunnen we geen maten worden! Haha nee jokes, man mn oom is ook Klu. En sowieso vind ik die strijd tussen krijgsmachtonderdelen (en binnen de onderdelen) echt onzin haha. Als die apache of fixed wing nodig is staan we toch echt allemaal te springen ;).

Ik ben ex km dus vrienden worden zat / zit er ook niet in :-P hahaha
Aan de andere kant is defensie tegenwoordig paars dus moet het niet zo'n probleem zijn zolang we het er over eens zijn dat de km het beste is hahahaha

Je hebt elk onderdeel nodig om de strijd te winnen zei m'n oude sergeant altijd. :) :)

@Eviltwin-NL Wat vreemd dat magazijnen dan zo lastig te vinden zijn? Je zou zeggen dat de m4 toch een redelijk populair model is. Of heeft ICS dan weer een eigen type magazijn model? Ik las ook dat je bij Unit 13 de replicas zelf kan testen? Lijkt me wel zo prettig. Haha en alieexpres.. tjah mn vriendin is er gek op dus ben er mee bekend..

De M4 van ICS maakt gebruik van normale M4 magazijnen. Echter heeft elke merk zijn specifieke afmetingen, en is de ene replica daar tolleranter mee als de ander. De ICS M4,  valt onder het type kieskeurige bitch :)       Maar ik kan zeggen dat de plastic magazijnen van het merk MAG perfect werken.    Je kunt ook ICS eigen midcaps kopen, maar die zijn dan +- €25 stuk, en daar pas ik dan weer voor ;)   Dboys M4 magazijnen schijnen ook te werken, maar dat ga ik binnenkort proberen.

@Sander Haha goed verhaal, maar ik heb paar jaar terug nog een tijdje rondgehuppelt op bij de KM de Tromp en daar ben ik maar snel weg gegaan haha ;) (was sowieso eigenlijk niet de bedoeling om bij de KM te gaan, maar dat is een verhaal voor na een skirm!) Of heb je bij het Korps gezeten?

Wel lekker handig dat die magazijnen dus verschillen van elkaar.. Maargoed een magazijn voor een ICS vinden is dus goed te doen. Zou dus geen reden hoeven zijn om geen ICS te kopen zegmaar. Ik zal over een tijdje (na een paar skirms met huurkit) is bij die lui van Unit 13 langsgaan. Had gelezen dat je daar de replicas ook ff kan testen daar. Lijkt me wel chill om het apparaat ook even te voelen voor het kopen zegmaar.

Ja unit13 is echt een top winkel, heel gastvrij ook.

Nee ik heb niet bij het korps gezeten. Wel met ze mee geweest op uitzending.
Verder heb ik nog op een oud S fregat gevaren, diverse M fregatten gehad. Helaas allemaal verkocht op de van speijk na de Amsterdam (bevoorrading schip) ook verkocht :-( en de rotterdam die nog in dienst is.