Voorstellen & mijn zoektocht naar de perfecte...

Jordi

New Member
30 mrt 2015
1
0
Trophies
1
Goedendag heren Airsofters,


Mijn naam is Jordi, 25 jaar. Ik werk nu een eental jaar als online marketeer, en zit nu in het afstudeertraject van mijn hbo commerciële economie opleiding.


Ik kwam voor het eerst in aanraking met airsoft toen ik circa 6/7 jaar gelden voor het eerst was wezen paintballen. Met een groep waar ik toen Battlefield 2 mee speelde op de PC. Ik vond het fantastisch. Maar toch miste ik een aantal dingen. Het was mij niet realistisch genoeg, die klote verf zat overal en vooral: er kwam totaal geen tactiek bij kijken, het was gewoon een beetje knallen. In mijn zoektocht kwam ik toen wel bij airsoft uit, maar destijds helaas illegaal in Nederland.


Twee weken terug hoorde ik opeens dat je kon airsoften in Nederland. Dus ik ben gaan Googlen, en inderdaad, legaal.


Momenteel ben ik me druk aan het oriënteren op mijn eerste AA.


Klein probleem: ivm met mijn afstuderen/baan woon ik tijdelijk in bij familie tijdens de zoektocht naar een eigen woning hier in de regio (Groene Hart Noord). Het is op dit adres niet mogelijk om AA’s te hebben. Maar dit lost zich vanzelf wel op, extra tijd om me goed te oriënteren.


Ik ben nu aan het kijken naar een M4. Mooi compact “wapen” dat makkelijk te customizen is. Alleen ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Er zijn zoveel M4’s op de markt. Ik heb denk inmiddels wel een goed beeld van wat ik wil.


Ik wil meteen een goede kwalitatieve AA. De basis moet goed zijn, ik hoef nog geen accessoires als scopes/gear en dergelijken, dat komt later wel. Ik denk dat dit met € 300 - € 400 prima moet lukken. Maar dit budget is flexibel.


  • M4
  • Full Auto/semi
  • AEG
  • Zwart
  • Full Metal
  • Geen blowback
  • FPS zo dicht mogelijk bij de 360.
  • Een basis waar mee ik (in de toekomst) het maximale (effectieve bereik) uit die 360 FPS kan halen.

Er zijn zoveel merken die dit bieden, tips zijn welkom!