Voorstellen nummer zoveel !?!

thomastoren

Member
5 okt 2016
7
3
Trophies
5
He mensen, mijn naam is Thomas, 21 jaar oud en ik ben echt helemaal nieuw in de wereld van Airsoft. Na dagen van filmpjes kijken van novritsch, jet desertfox en natuurlijk ACN, alle foking vette replica's bekijken op talloze webshops en zoveel info opzoeken dat me hoofd bijna ontplofte, heb ik besloten om me aan te melden voor de intro dag. Natuurlijk super veel zin in!!
iemand nog tips voor de eerste keer(Airsoft ...) en wie zie ik daar??

Gr Thomas

Welkom op het forum Thomas!

Tip voor de introdag, zorg voor goede stevige schoenen!

Hallo Thomas,

Welkom hier op dit gezellige forum
Ik ben ook nog vrij nieuw mijn ervaring wat handig is om mee te nemen.
Een shamag ( hits in de nek kan best pijnlijk Zijn.)
Een pet ook geen overbodige luxe.

En waar in de buurt woon je ergens wie weet kunnen we een keer samen naar een skrim.

Grt michel

Welkom en heel veel plezier gewenst op de introdag, Thomas!

[AA-modus] Hallo Thomas [/AA-modus]

Welkom bij je nieuwe verslaving. Ik hoop dat je een goed(e) (bij)baan(tje) hebt, want dit gaat je geld kosten.
Oh.. en veel plezier natuurlijk :p

Hallo Thomas,

Welkom hier op dit gezellige forum
Ik ben ook nog vrij nieuw mijn ervaring wat handig is om mee te nemen.
Een shamag ( hits in de nek kan best pijnlijk Zijn.)
Een pet ook geen overbodige luxe.

En waar in de buurt woon je ergens wie weet kunnen we een keer samen naar een skrim.

Grt michel

Pijn is fijn laten we maar zeggen.
Ik kom uit Utrecht en jij? Ga je toevallig ook naar de intro dag?

Pijn is fijn laten we maar zeggen.
Ik kom uit Utrecht en jij? Ga je toevallig ook naar de intro dag?

Klopt inderdaad , pijn is fijn, bloed is goed, jeuk is leuk hahaha

Ik kom uit Nijmegen en helaas heb ik geen auto beschikbaar op dit moment dus zal niet aanwezig zijn bij de intro dag.
Voornamelijk zal ik de eerste tijd veel spelen bij paintbalworld in arnhem aangezien dit nog te doen is met de trein.
We zien elkaar vast wel een keer als ik weer een auto heb en mijn gear compleet heb dan zal ik wel meer rond reizen :)
Maar in iedergeval have fun bij de intro dag zullen wel zat mensen aanwezig zijn ga ik van uit ;)

Hi Thomas, welkom.
Tip voor de intro-dag (naast de stevige schoenen), een goede bril die niet beslaat.

Hi Thomas, welkom.
Tip voor de intro-dag (naast de stevige schoenen), een goede bril die niet beslaat.
Welkom hier!

Deze tip is belangrijker als je zou denken. Het kan je 1e ervaring zeker minder leuk maken als je zware fog of war hebt.
Verder, pin je absoluut niet vast op je 1e ervaring. Het kan alleen maar leuker worden, en soms zijn 1e impressies ( door fog of war, een replica die niet lekker werkt, of weinig gentlemen's in de game ) wel eens verkeerd uitpakken.

Hi Thomas, welkom.

Welkom hier!

Deze tip is belangrijker als je zou denken. Het kan je 1e ervaring zeker minder leuk maken als je zware fog of war hebt.
Verder, pin je absoluut niet vast op je 1e ervaring. Het kan alleen maar leuker worden, en soms zijn 1e impressies ( door fog of war, een replica die niet lekker werkt, of weinig gentlemen's in de game ) wel eens verkeerd uitpakken.

Dankjullie! Ik ga even kijken, wat voor brillen gebruiken jullie zelf?

Ik weet niet precies hoe het geregeld word, maar ik gok dat een bril verzorgd wordt voor de intro's tijdens de intro skirm. Maar daar kan @Michiel en/of een van de andere ACN'ers vast wel antwoord op geven.

Welkom @thomastoren op het Leukste forum over airsoft. LEuk dat je aangemeld hebt voor de introdag Hier wat tips:

Stevige schoenen
Vocht heel belangrijk ( je kan makkelijk uitdrogen zonder dat je het zelf in de gaten hebt) gevolgen hevige koppijn de volgende da
Eten (kan ook op locatie gekocht worden tevens ook drinken hou wel rekeing mee dat op deze locatie alleen contant betaald kan word)
Reserve kleding en schoenen( na een dagje airsoften kunnen je kleren en schoenen eruit zien alsof je een dag in de modder hebt gespeelt.
Veel doses plezier

Veiligheidsbril,Leen replica, magazijn, bb`s en Camo kleding.

hoop zo veel van je vragen te hebben beantwoord en tot de 29ste

• Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Hey Thomas!

Wat leuk dat je je hebt aangemeld op de introdag.

Als eerste zal je je squad vinden na het aanmelden.

Daarna gaan we naar het veld en krijg je je replica. Daar zit idd ook een bril bij.

Tips? Lekker mee doen, plezier hebben, niet te bang zijn en letten op je sl :)