Voorstellen nummer zoveel !?!

thomastoren

Member
5 okt 2016
7
3
Trophies
5
He mensen, mijn naam is Thomas, 21 jaar oud en ik ben echt helemaal nieuw in de wereld van Airsoft. Na dagen van filmpjes kijken van novritsch, jet desertfox en natuurlijk ACN, alle foking vette replica's bekijken op talloze webshops en zoveel info opzoeken dat me hoofd bijna ontplofte, heb ik besloten om me aan te melden voor de intro dag. Natuurlijk super veel zin in!!
iemand nog tips voor de eerste keer(Airsoft ...) en wie zie ik daar??

Gr Thomas

Welkom op het forum Thomas!

Tip voor de introdag, zorg voor goede stevige schoenen!

Hallo Thomas,

Welkom hier op dit gezellige forum
Ik ben ook nog vrij nieuw mijn ervaring wat handig is om mee te nemen.
Een shamag ( hits in de nek kan best pijnlijk Zijn.)
Een pet ook geen overbodige luxe.

En waar in de buurt woon je ergens wie weet kunnen we een keer samen naar een skrim.

Grt michel

Welkom en heel veel plezier gewenst op de introdag, Thomas!

[AA-modus] Hallo Thomas [/AA-modus]

Welkom bij je nieuwe verslaving. Ik hoop dat je een goed(e) (bij)baan(tje) hebt, want dit gaat je geld kosten.
Oh.. en veel plezier natuurlijk :p

Hallo Thomas,

Welkom hier op dit gezellige forum
Ik ben ook nog vrij nieuw mijn ervaring wat handig is om mee te nemen.
Een shamag ( hits in de nek kan best pijnlijk Zijn.)
Een pet ook geen overbodige luxe.

En waar in de buurt woon je ergens wie weet kunnen we een keer samen naar een skrim.

Grt michel

Pijn is fijn laten we maar zeggen.
Ik kom uit Utrecht en jij? Ga je toevallig ook naar de intro dag?

Pijn is fijn laten we maar zeggen.
Ik kom uit Utrecht en jij? Ga je toevallig ook naar de intro dag?

Klopt inderdaad , pijn is fijn, bloed is goed, jeuk is leuk hahaha

Ik kom uit Nijmegen en helaas heb ik geen auto beschikbaar op dit moment dus zal niet aanwezig zijn bij de intro dag.
Voornamelijk zal ik de eerste tijd veel spelen bij paintbalworld in arnhem aangezien dit nog te doen is met de trein.