Voorstellen om je voor te stellen!

iTdeal

Well-Known Member
22 okt 2016
56
33
Trophies
6
Hallo iedereen,

De introdag wordt mijn eerste keer airsoften en ik kijk er onwijs naar uit! Al veel gekeken en ook wat gelezen over deze fantastische sport en dan ook maar gelijk voor de introdag kniebeschermers, stevige schoenen en gezichtsbescherming gekocht ;).

Ik ben Youri 26 jaar en kom uit Amsterdam en oh ja ik heb geen huisdieren ;).

Vragen? Let me know :)

Zin in de introdag!!!!!!@!@!!!

Welkom Youri!

Ik wens je vast heel veel plezier op de introdag, zal vast geweldig worden, en het vervolg zal zijn dat je gigantisch veel geld gaat besteden aan je nieuwe verslaving. Schrik daar echter niet van... het is dit, auto's of vrouwen... (of alle 3 tegelijk :p). Heb je al een beetje een idee wat voor soort gear je wilt hebben als je er volledig voor gaat?

Ha daar hebben we spaarpotjes voor ;). Heb al in meerdere airsoft winkels gestaan kwijlend kijkend naar alle mooie spullen ;).
Een specna arms leek me een mooi wapen met wat doorgroei / upgrade mogelijkheden.
Aangezien mijn oom bij de politie zit ben ik van hem verplicht om ook een walter p90 replica te kopen (welke hij dan wel weer bekostigt). Welke dat gaat worden heb ik nog niet echt naar gekeken.

• Leuk
Waarderingen: Vladimir
Ja krijg je toch als je jarenlang CT hebt gespeeld vanaf CS1.6 al ;).

• Leuk
Waarderingen: Stey
Zo ben ik ook begonnen, maar uiteindelijk toch Russisch gaan spelen =P
Dus @Stey, misschien komt het toch nog goed.

Trouwens, als je als terrorist hebt gespeeld in CS dan ken je de AK ook wel :P

Ondanks dat ik dat heb proberen te vermijden heb ik zeker ook wel als terrorist gespeeld....
Ook pak je nog wel is een AK van een dode terrorist op ;).
Zeker mooie wapens hoor!

Welkom en ik ben blij dat we er weer een westers gerichte speler bij hebben op het forum.
Sorry geachte russofters.;)

De Specna is een prima beginnersplatform waar je een hoop spul voor zal kunnen vinden op het web.
Goeie keuze.:)

Hihi yey specna :p welkom op het forum en hopelijk veel plezier in ulicoten volgende week!

Ps Ik heb ook geen huisdieren

Welkom op het forum.
Ff ter info hier op het forum noemen we het geen "wapen" maar AA (airsoft apparaat) of replica.
Oeps sorry.... Zal het onthouden :).

Ik krijg er meer en meer zin in met al deze gezellige reacties!

Hallo en welkom hier! Veel plezier straks met je eerste replica aankoop. Is een prettig moment als je die doos openmaakt en er zo'n mooie replica verschijnt :D

• Leuk
Waarderingen: iTdeal
Ja maak me nog mar even lekker ;)
Zit met smart op mn navb pas te wachten!!

Welkom Youri. Zoals hiervoor al gezegd, dit gaat je geld kosten :p
Maar beter aan replica's en gear besteed dan aan nutteloze dingen ;)

Heb ook geen huisdieren, maar wel twee huisterroristen van 3 jaar :D

Oei huisterroristen, ik zou is een bestrijdingsdienst bellen ;).
@Lammert Wedda Gezellig! Misschien wel zelfde squad, of moet ik mij nu op mijn zwijgplicht beroepen ;).