Voorstellen + Vraag

pdiggidy

New Member
13 jan 2020
3
0
Trophies
1
Hallo allemaal,

Ik ben Philip, 18 jaar en kom uit de buurt van Utrecht.
Ik ben nu 18 dus ik kan eidelijk mijn NABV pas aanvragen, en daar ben ik nu ook mee bezig, aleen ben ik een probleem tegen gekomen met het uploaden van mijn pas foto. Ik krijg steeds dezelfde melding;

"LET OP! Je hebt de volgende gegevens niet correct ingevuld:
  • U kunt uw foto niet uploaden, omdat deze niet voldoet aan de eisen. Check of uw foto een GIF, JPG of PNG bestand is en niet groter is dan 1MB."
Ik heb het geprobeerd met Gif, JPG en PNG zoals er staat, allemaal onder 1MB, maar ik krij telkens weer deze melding. Ik heb een email gestuurd naar de NABV maar heb nog geen antwoord gekregen. Ze hebben mijn VOG al ontvangen dus de foto is het enige wat ik nog moet doorgeven. Heeft iemand een idee van wat ik misschien verkeerd doe? Het is dezelfde foto die ik voor mijn rijbewijs heb gebruikt dus aan de foto zelf zou het niet moeten liggen.

Ik hoor het graag als jullie ideen hebben, alvast bedankt.

@pdiggidy mocht er later iemand anders met hetzelfde probleem zitten... Kun je nog aangeven welke browser wel/niet werkte?

@pdiggidy mocht er later iemand anders met hetzelfde probleem zitten... Kun je nog aangeven welke browser wel/niet werkte?
Het werkte voor mij niet op Chrome maar wel op Edge.

Daarbij moet ik wel zeggen dat ik wel vaker problemen heb met het inloggen of laden van bepaalde sites dus het ligt waarschijnlijk aan een probleem met mijn installatie van chrome en niet zozeer de browser zelf.

Welkom! (Eindelijk iemand van mijn leeftijd gevonden;)) Ik heb dit probleem ook gehad. Probeer je pasfoto opnieuw in te scannen op JPG formaat. Dit lukte namelijk wel bij mij de 2e keer.

Welkom op het forum, stomme techniek altijd ;). Je zal eraan moeten wennen, want om te kunnen airsoften kan je niet om techniek heen. Zohiezo je replica, accus, radio enzovoorts.